تیغه تیلر های کشاورزی بومی سازی شد

کد خبر : 4743
دوشنبه 3 خرداد 1395 - 11:02

عضو پایگاه بسیج ابوذر حوزه کارگری شهید برونسی گفت : تیغچه تیلر های کشاورزی به عنوان یکی از اقلام وارداتی کشور از ایتالیا و اسپانیا با حجم بالا بومی سازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور،محمد همتی شاغل  کارخانه سیمان کرمان در مورد بومی سازی "تیغه تیلرهای کشاورزی با گذشت شش ماه از اختراع این طرح ، گفت : با آنالیز و بررسی مدل طراحی نمونه های خارجی قطعات "ریتی واتر ماشین آلات کشاورزی برای شخم زنی " از ایتالیا و اسپانیا  با تشخیص نوع فلز و انجام عملیات حرارتی و سخت کاری نمونه داخلی آن را با کیفیت بسیار بالاتری تولید کردیم .

عضو پایگاه بسیج ابوذر حوزه کارگری شهید برونسی با تشریح سابقه واردات وسیع تیغه تیلر های کشاورزی با حجم بالا از کشور های ایتالیا و اسپانیا به داخل کشور گفت: واردات و توزیع جنس چینی آن  به عنوان برند ایتالیایی و اسپانیایی به ایران اسلامی با سودجویی هایی همراه بود .

همتی قیمت تمام شده تیغه تیلرهای کشاورزی بومی سازی شده در داخل کشور را  مبلغ 10 هزار تومان و قیمت  نمونه خارجی آن از کشور های ایتالیا را 18 هزار تومان اعلام کرد که نسبت به جنس وارداتی 8 هزارتومان زیر قیمت تولید می گردد.

 وی  ارز آوری و عدم خروج ارز از ایران اسلامی را از شاخصه های این طرح عنوان کرد .

عضو پایگاه بسیج ابوذر حوزه کارگری شهید برونسی خدمات پس از فروش و گارانتی کالا را از امتیازات نمونه داخلی تیغچه تیلر های کشاورزی در قیاس با نمونه خارجی برشمرد.

وی با اشاره به افزایش عمر برخی قطعات ماشین آلات کشاورزی از شش ماه تا دو سال را طرحی دیگر در راستای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و تاکید ایشان بر ورود به جنگ تمام عیار اقتصادی ، از شروع خط تولید این طرح و عرضه آن به مشتریان خبرداد .

همتی با معرفی  کرمان بابرخورداری از زیر ساخت غنی کشاورزی در رفسنجان و زرند با وجود باغات پسته و باغات پرتغال و لیمو در بم و جبرفت،  استانی با برند کشاورزی در کشور ، بومی سازی تیغچه تیلر های کشاورزی را عامل مهم در رفع نیاز کرمان به واردات آن از خارج استان و خارج کشور برشمرد .

انتهای پیام/

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه