نشست صمیمی مربیان حلقه های صالحین بسیج کارگری با سرمربی

جلسه حلقه مربیان صالحین سازمان بسیج کارگری سپاه روح ا...

کد خبر : 6901
چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 07:54

سرمربی حلقه های صالحین سازمان بسیج کارگری سپاه روح ا...:حلقات صالحین از ارزشمندترین ٰو گرانسنگ ترین برنامه های بسیج میباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری سپاه روح ا... : جلسه حلقه مربیان صالحین سازمان بسیج کارگری سپاه روح ا... در سالن جلسات ساختمان شهید چمران برگزار گردید.

ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح ا... در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حضور منظم مربیان در جلسات ماهانه ٰدر مورد اهمیت برگزاری جلسات مربیان تاکید کرد همچنین  ایام ا... دهه فجر را از روزهای به یاد ماندنی انقلاب اسلامی عنوان و بر گرامیداشت این روزها تاکید نمود.

حاج آقا الهی نیا سرمربی محترم صالحین سازمان بسیج کارگری سپاه روح ا... سخنان خود را با  حدیثی از نبی مکرم اسلام آغاز نمود و یاد و خاطره ایام ا... دهه فجر را گرامیداشت. ایشان در ادامه حلقات صالحین را از ارزشمندترین و گرانسنگ ترین برنامه های بسیج عنوان و آن را از برکات انقلاب اسلامی به نسل جوان و ملت ایران دانست. در ادامه مربیان صالحین نظرات و پیشنهادات خود را با سرمربی و مسئول سازمان بسیج کارگری مطرح نمودند و در پایان جلسه کتاب انقلاب اسلامی تجلی آیات قرآن بین سرگروه ها توزیع گردید.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه