جلسه شورای عالی قشر با حضور فرماندهان و نخبگان بسیجی

کد خبر : 6889
سه شنبه 5 بهمن 1395 - 09:09

جلسه شورای عالی قشر و امربه معروف با حضور فرماندهان و نخبگان بسیجی روز چهار شنبه 14دی ماه 95 در سالن جلسات حوزه شهید مجیدی انجام شد.

 به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، جلسه باتلاوت آیاتی ازکلام ا.. مجید و توضیحات مسئول حوزه وایراد مطالب و نقطه نظرات آقایان، خزایی از تربیت و آموزش، جمشید قاسمی و مرادی از راهبردی سپاه ناحیه برگزارگردید که اهم آن عبارتنداز:

در این نشست، حاج آقا خزایی حول محور پایگاه ها و چگونگی ایجادحلقات، نحوه اداره و استمرار فعالیت آنان و حلقات صالحین که رکن اساسی پایگاه های مقاومت می باشند به ایراد مطالب پرداختند .سپس آقای جمشید قاسمی پیرامون فتنه 9دی و اهدافی که توسط دشمن دنبال میشد و نتایجی که حاصل شد را صحبت کردند. همچنین ایشان به چهارتفاوت ساختاری بین دیدگاه غرب ونظام جمهوری اسلامی اشاره داشتند .

این تفاوت ساختاری عبارتند از:

1-ولایت فقیه: در قانون اساسی بحث ولایت فقیه آمده است و این افراد از لحاظ قانون اساسی فقط ولایت فقیه را قبول داشته و عنوان میکنند که ولی فقیه یک مقام تشریفاتی مثل امپراطوری و … است نباید وارد بحث های دیگر شود

2-قانون اساسی:شهید بهشتی و همکاران ایشان قانون اساسی را بر مبنای قرآن و اهل بیت نوشته اند و این افراد اعتقاد دارند که چون قانون حقوق بشر در دنیا در حال اجرا است، ما هم باید این قانون را پیاده کنیم و با قانون اساسی مشکل دارند.

3- اقتصاد آزاد:ایشان به سه نوع اقتصاد پرسود دنیا اشاره کردند که شامل:

1-فروش سلاح2- فروش کوکائین-3 قاچاق انسا ن

آمریکا بر اساس فروش سلاح اقتصادش را دنبال میکند که این نوع اقتصاد با قانون اساسی و تفکر امام و جمهوری اسلامی منافات دارد.

4- تفکر دینی برای مردم دینی:از دیدگاه آنان باید حکومت دینی نداشته باشیم و مردم خودشان به شخصه دین دار باشند. مثل لبنان میخواهند جامعه ما هم آنگونه باشد. این تفکر با تفکرات امام و انقلاب منافات دارد. این ها میگویند دین نباید بروز و ظهور داشته باشد. هرکس برای خودش دین داشته باشد.

آقای مرادی:((راهبردی سپاه ناحیه همدان))

نکاتی راجع به وظایف مهم مجمع ،نحوه اداره وتشکیل آن وراهکارهای لازم دراین خصوص رابرای حضار بیان نمودند.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه