همزمان با هفته دفاع مقدس؛

جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربايجان شرقي برگزار شد

کد خبر : 64
یکشنبه 6 مهر 1393 - 11:25

جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری آذربايجان شرقي با حضور مسئول سازمان بسيج كارگري، مديران كارخانجات استان و اعضاي كار گروه‌هاي تخصصي شورا برگزار شد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سرهنگ پاسدار ناصر علیزاده دبير شوراي عالي قشر بسیج کارگری آذربايجان شرقي ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با قرائت دستور جلسه به تشريح برنامه هاي شوراي عالي قشر پرداخت.

مسئول سازمان بسيج كارگري استان با اشاره به تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي، لزوم توجه و اهتمام اعضاي شوراي عالي قشر بسيج كارگري استان جهت حضور و مشاركت و ارائه نظرات و پيشنهادات سازنده جهت حل مشكلات توليد و كسب و كار خواستار شدند.

ابراهيمي، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی تبريز نيز در اين جلسه ضمن اشاره به تصويب دستورالعمل 40 ماده‌اي در جلسات گذشته شورا جهت رونق كسب و كار در كشور و ارائه به اتاق بازرگاني ايران و طرح در صحن مجلس شوراي اسلامي، اقدامات اين شورا را تاثيرگذار در اقتصاد كشور دانست.

همچنین عسگری رئیس شورای عالی قشر بسيج كارگري استان نيز ضمن مقايسه شهرك‌هاي صنعتي در دنيا و كشور، به بيان مشكلات، موانع و راهكارها به منظور رونق توليد و ايجاد اشتغال در استان و كشور پرداخت.

حجت الاسلام فضلي مربي شجره طيبه صالحين قشر بسيج كارگري استان نيز در اين جلسه به اهميت تشكيل جلسات حلقه هاي صالحين در كارخانجات پرداخت و آن را متضمن داشتن محيط كاري سالم همراه با بهبود توليد و فضاي كسب و كار برشمرد.

در ادامه اين جلسه روسا و اعضاي كارگروه‌هاي تخصصي به ارائه ديدگاه‌ها و نظرات تخصصي و بحث و تبادل نظر درمورد مشكلات توليد و راهكارهاي موجود پرداختند.

 

ارسال توسط : ناشناس (تایید نشده)
بازدید
دیدگاه