به همت حوزه بسیج کارگری الحدید تبریز:

جلسه هم انديشي با محوريت تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد برگزار گردید

کد خبر : 10431
دوشنبه 9 بهمن 1396 - 11:11

جلسه هم انديشي با محوريت تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد در محل اتاق جلسات حوزه يك بسيج كارگري الحديد سپاه ناحيه امامت تبريز برگزار گرديد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی بسیج کارگری آذربایجان شرقی، جلسه هم انديشي با محوريت تحقق اقتصاد مقاومتي و توليد در  محل اتاق جلسات حوزه يك بسيج كارگري الحديد سپاه ناحيه امامت تبريز برگزار گرديد.

 

سرهنگ دوم پاسدار سیاوش مردی فرمانده حوزه بسیج کارگری الحدید تبریز ضمن خيرمقدم گويي و تبريك پيشاپيش ايام پيروزي انقلاب، گفت: همه نهادهاي انقلابي داخل كارخانجات صنعتي از جمله بسيج بايد بصورت يد واحده در خدمت توليد و تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

مردی بسيج را يك نيروي مخلص و پرتلاش تلقي نمود و عنوان كرد كه بسيجيان عرصه كارگري در صنعت بايد در وسط ميدان كار بوده و بيشترين راندمان را داشته باشند.

وی افزود: در هر مجموعه مديري انقلابي و جهادگر داريم آن مجموعه موفق هست.

مديران عامل كارخانجات و مديران اداري و فرماندهان پايگاههاي بسيج کارگری حاضر در این جلسه در ادامه جلسه نقطه نظرات و مشكلات خود را عنوان نمودند.

مهندس امين زاده مديرعامل ريخته گري ماشين سازي گفت: تعرفه مواد اوليه بيشتر از تعرفه محصول هست و اين مشكل اساس تلقي مي شود و بايد تعرفه مواد اوليه كمتر شود تا بتوان تجارت صحيح انجام داد.

مديرعامل شركت بلبرينگ سازي نیز در این جلسه اعتقاد به هدف كه همانا تحقق اقتصاد مقاومتي هست را يكي از اصول تحقق هدف دانست.

احد حسين زاده مدير فرهنگي حوزه بسیج کارگری الحديد تبریز هم در اين جلسه به بحث فرهنگ كار و فرهنگ استفاده و همچنين كيفيت اشاره نمود.

ابوالفتح ابرهيمي نائب رئيس اتاق بازرگاني تبريز و مدیرعامل تراکتور سازی تبریز نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: زمان شعار دادن گذشته و بايد به اقدام و عمل فكر كنيم. زماني توسعه اقتصادي مي يابيم كه توسعه اخلاقي و فرهنگي اتفاق بيفتد.

ابراهيمي گفت: جوامع پيشرفته از جمله كره و ژاپن با اخلاق درست توانستند به موفقيت دست يابند.

وی افزود: اول بايد تحول فرهنگي و اخلاقي اتفاق بيفتد و مرز دروغ و واقعيت را با شفاف سازي كردن جدا كنيم.

ابراهیمی به بحث شكر گذاري در برابر نعمت و اعتقاد و عمل به مباني ديني هم اشاره اي كرده و سپاه و بسيج را نمونه عيني يك نيروي عمل گرا و موفق مطرح نمود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه