جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور

کد خبر : 13925
سه شنبه 21 آبان 1398 - 13:58

دومین جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با حضور شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی بیگی رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و اعضای این سازمان در سال اجتماعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.

دکتر رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن خوش آمد گویی به اعضا، مطالبی را پیرامون مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و مراکز صنعتی و تولید کشور بیان داشتند.

رعیتی فرد افزود: بهبود شرایط کسب و کار، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای مناسب جهت رونق تولید از کار های مهم و ضروری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور می باشد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مهندس شاکرمی معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سخنانی بر برنامه ریزی برای بهبود و بهره وری بیشتر و بهتر جلسات هیئت اندیشه ورز تاکید و گفت: تقویت تشکل های کارگری و کارفرمایی و بالا بردن ایمنی کار در واحد های تولیدی و صنعتی باید از اولویت های کاری ما باشد.

در این جلسه کارگروه های رفع موانع تولید گزارش عملکرد 6 ماهه خود را ارائه و توضیحاتی را بیان نمودند.

قادریان دبیر کارگروه مزبور، حل مشکل 100 کارخانه در سطح کشور را از اقدامات این کارگروه بیان نمود.

عباسی دبیر کارگروه قوانین و مقررات نیز گزارشی از اقدامات 6 ماهه اول سال 98 این کارگروه ارائه نمود.

در ادامه اعضا در خصوص برنامه های هفته بسیج و برگزاری مجمع سالانه به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه