به همت پایگاه بسیج کارگری گمرک سهلان:

جلسه گرامیداشت شهدای عملیات خیبر برگزار گردید

کد خبر : 7326
چهارشنبه 11 اسفند 1395 - 09:11

همزمان با سالگرد شهادت حمید باکری جانشین فرمانده لشگر 31 عاشورا و بخاطر تجلیل از مقام شامخ شهدای عملیات خیبر جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت و معاونین و مدیران اداره کل گمرک سهلان و شرکت انبارهای عمومی در محل اتاق جلسات شرکت برگزار گردید.

به گزارش سازمان سیج کارگری سپاه کشوربه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه ویژه اقتصادی سهلان، در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات خیبر، دکتر نظری مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، فداکاری و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و ایثارگران در سال های  دفاع مقدس و جهاد را ستودنی عنوان کرد و افزود: جانبازان و آزادگان سرمایه هر مجموعه ای هستند که با رفتار و منش خود می توانند روح ایثار و خدمت جهادی را در آن مجموعه و سازمان متجلی نمایند.

نظری گفت: امروز اگر نام جمهوری اسلامی با عزت و افتخار در تمام عالم می درخشد مرهون صبر، استقامت و ایثار و فداکاری جانبازان و ایثارگران است.

وی افزود: مهمترین ویژگی های جانبازان و ایثارگران ایمان به خدا، دلدادگی و عشق نسبت به اهل بیت و ائمه معصومین(ع) و دفاع از نظام و آرمان های والای آن است.

گفتنی است در پایان این مراسم از برادر کمال خوش پیمان مدیر حراست شرکت به عنوان یکی از بازماندگان عملیات خیبر و از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی گردید.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه