پیام تسلیت ایوبی مسئول بسیج کارگری سپاه امیرالمؤنین(ع) استان ایلام؛

جمع آوری کمک های مردی به مبلغ 32 میلیون تومان

کد خبر : 9765
شنبه 4 آذر 1396 - 13:48

همدردی ایوبی مسئول بسیج کارگری با زلزله زدگان غرب کشور و اقدام به جمع آوری و سپس تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم مصیبت دیده غرب کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، ایوبی مسئول بسیج کارگری سپاه استان ایلام : وقوع حادثه غم‌بار زمین لرزه در غرب کشور که باعث جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.
غرب کشور همواره در خط مقدم سختی ها و دشواری ها بوده است و از تمامی ناگواری ها و مصیبت ها سربلند و سرزنده به لطف خداوند برخواسته است. من به جوانانتوانمند و با هوش کرد تسلیت عرض می کنم و خود را در کنارشان و همدردشان می دانم
اینجانب ضمن عرض تسلیت این حادثه محنت بار به ملت شریف ایران بویژه مردم بزرگوار غرب کشور، کرمانشاه، ایلام و خانواده‌های مصیبت دیده و طلب شفای عاجل مصدومان، از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای تحمل این مصیبت و کاهش آلام خسارت دیدگان مسئلت می‌کنم».
کمک رسانی بسیج کارگری: در تاریخ 28/8/96 ایوبی مسئول سازمان بسیج کارگری و رئیس شورای قشر بسیج کارگری سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در پی وقوع زلزله غرب کشور ( استان کرمانشاه) نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقلام و اجناسی بر ارزش 32 میلیون تومان لوازم و مایحتاج آشپزخانه و مواد غذایی از قبیل مرغ منجمد...ماکارانی....رب ....برنج و ....... در بین مردم آسیب دیده و زجرکشیده بخش ازگله از توابع شهرستان سرپل ذهاب و روستاهای تابعه این بخش که جز حوزه مأموریت سپاه استان ایلام می باشد توزیع و پخش کردند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه