کرونا را شکست میدهیم:

جهادگران بسیجی ذوب آهن اصفهان پیشگام در مقابله با کرونا

کد خبر : 14811
یکشنبه 25 اسفند 1398 - 20:07

سرهنگ مختاري فرمانده بسيج ذوب آهن اصفهان : امروز وظیفه ما علاوه بر پیشگیری، آگاه سازی جامعه در خصوص خود مراقبتی در مقابل بیماری کرونا ویروس است، و این اقدامات تا پایان مقابله با کرونا و ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شيوع ويروس كرونا در کشور، بسيج ذوب آهن اقدامات مختلفی در جهت جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس انجام داده است.
سرهنگ مختاري فرمانده بسيج ذوب آهن اصفهان در اين باره گفت: به محض انتشار ويروس كرونا جلسه پدافند غير عامل ذوب آهن با حضور بسيج تشكيل شد و اقدامات پيشگيرانه خوبي اتخاذ گردید.
 بسيج به منظور حفظ سلامتی كارکنان شريف ذوب آهن در مرحله نخست اقدام به فراخوان گروه جهادي نمود و پس از توجيه و آموزش توسط كارشناسان ايمني و بهداشت ذوب آهن در خصوص خود مراقبتی پرسنل در برابر این ویروس و نحوه ساخت محلول ضد عفوني و گند زدايي محيط، انجام گرفت و سپس تقسيم بندي نقاط مختلف كارخانه و ضدعفونی و گندزدایی فضاهای عمومی و خط توليد بصورت شيفتي در حال انجام می باشد.
 سرهنگ مختاري تصریح کرد: گروه‌ جهادی بسيج ذوب آهن با توجه به مسئوليت هاي اجتماعي ذوب آهن در شهرستان لنجان نيز به ايفاي نقش پرداخت و با ايجاد موكب سلامتي اقدام به توزيع مواد ضد عفوني و بروشورها آموزشي نمود، پاکسازی، ضدعفونی اماکن عمومی، مساجد، کیوسک‌ها، دستگاههاي عابربانک و معابر پرتردد شهری را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند و در واقع سهم بسیار موثر و تعیین کننده ای را در مهار ویروس کرونا، عهده دار هستند.
فرمانده بسيج ذوب آهن اصفهان رویکرد اصلی اين گروه جهادی را کمک به عادی‌ سازی شرایط و ایجاد امید و اطمينان خاطر در میان كاركنان ذکر کرد و افزود: بسيج ذوب آهن، مستقل اقدام نمی‌کند و تمام اقدامات آن تحت نظر و با هماهنگی مديرت ايمني و بهداشت و بيمارستان شهيد مطهري مي باشد.
سرهنگ مختاري در ادامه افزود يكي ديگر از فعاليت بسيج ذوب آهن تحويل اقلام غذايي بسته بندي شده به افراد بي بضاعت كه در اين شرايط بيكار مي باشند.
وي در پايان گفت: امروز وظیفه ما علاوه بر پیشگیری، آگاه سازی جامعه در خصوص خود مراقبتی در مقابل بیماری کرونا ویروس است، و این اقدامات تا پایان مقابله با کرونا و ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه