جوششی که شهید حُججی در نظام اسلامی ایجاد کرد به همه جان تازه بخشید

کد خبر : 8748
شنبه 28 مرداد 1396 - 09:51

امام جمعه شهر دامنه عنوان کرد: شهید حججی که جوانی از دهه 70 بود جوششی در نظام اسلامی به وجود ­آورد و با وجود شرایط امروز، رویشی ایجاد کرد که جان تازه به همه بخشید و شهادت ایشان انسان­هایی که خود را به خواب غفلت نزده­ اند از خواب بیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور,همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن و ایّام شهادت شهید نوژه، پاسداران ناحیه مقاومت بسیج فریدن، نیروهای انتظامی و جمعی از مسئولان و روحانیت  صبح امروز، با برگزاری مراسم زیارت عاشورا در تپۀ نور الشهداء شهر داران، یاد و خاطره شهید محسن حججی را گرامی داشتند.

حجت الاسلام ناصر صابری، امام جمعۀ شهر دامنه در این مراسم، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن ، گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و مدافع حرم، برای حاضران در این جلسه سخنرانی کرد.

حجت الاسلام صابری در این سخنرانی پس از یادآوری برخی آیاتِ تکلیف­ مدار نسبت به مسئله­ شهادت و قرائت آیه 24 سوره توبه گفت: خداوند در این آیه به ما گوشزد می­ کند که در هنگام سلطه ظالم، باید خداوند و پیامبرش را بر خانواده و مال و تجارت دنیا ترجیح داد و در راه خدا جهاد کرد.

وی عنوان کرد: شهید حججی که جوانی از دهه 70 بود جوششی در نظام اسلامی به وجود ­آورد و با وجود شرایط امروز، رویشی ایجاد کرد که جان تازه به همه بخشید و شهادت ایشان انسان­هایی که خود را به خواب غفلت نزده­ اند از خواب بیدار کرد.

وی افزود: در اینچنین موقعیت­ هایی ما باید خودمان را محک بزنیم و رفتار این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهیم و بدانیم شهید حججی در آن موقعیت عجز و لابه نکرد و نگاه شهید حججی نشان داد که از خنجر دشمن نمی­ ترسد چرا که تربیت یافتۀ مکتب حضرت علی و امام حسین (علیهما السلام) است.

در این مراسم معاون فرماندار، شهردار داران، شهردار دامنه و جمعی از یادگاران دفاع مقدس و آزادگان حضور داشتند و در پایان، حاضران به قبور مطهّر شهدای گمنام ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه