سازمان بسیج کارگری کشور گزارش می دهد؛

حضور بسیج کارگری شرکت نفت پارس در عرصه تولید

کد خبر : 6948
شنبه 9 بهمن 1395 - 13:24

سازمان بسیج کارگری نه تنها در همدل کردن اعضای کارخانه ها و شرکت ها و تقویت روحیه بسیجی گام های قابل توجهی را برداشته است بلکه توانسته است با نزدیک کردن کارگر و کارفرما به هم به بالا بردن سطح تولید و کمک به اقتصاد مقاومتی اقدامات مفیدی انجام دهد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، شرکت نفت پارس جزء قدیمی ترین شرکت های تولید روغن های صنعتی است که با 58 سال سابقه فعال در عرصه تولید اکنون تعداد بسیجیان خود را در عرض یک الی دو سال به 95 درصد رسانده است.

 

معاون مدیرعامل شرکت نفت پارس گفت: آمار بسیجیان نفت پارس بالای 95 درصد رشد کرده است و از کارگاه 1050 نفری 970 نفر بسیجی داریم که باید گفت  این حضور ظاهری و اسمی نیست بلکه افراد به معنای واقعی دارای روحیه عالی بسیجی هستند.

 

مهندس رامین پرتوی مدیر پالایشگاه و معاون مدیر عامل در بخش عملیات اظهار کرد: فعالیت افراد شامل طرح های اجرایی بوده است و پروژه هایی شامل احداث کارگاه شیرآلات، جوشکاری تجهیزات عتبات عالیات و همچنین بحث های تبلیغاتی شرکت در مراسم مختلف از جمله ارتحال حضرت امام و مباحث امنیتی.

 

وی ادامه داد: بسیج شرکت مباحث امنیتی را بسیار خوب تامین می کنند چرا که اکنون انتظامات و ریاست بسیج یکی شده است و یک همدلی مضاعفی را به وجود آورده است چرا که قبلا نگهبانی صرفا در حوزه داخلی پالایشگاه بود اما اکنون به حوزه پیرامونی پالایشگاه رفته است و چندین مورد دستگیری هم داشته اند و به امنیت محیط بسیار کمک کرده اند.

پرتوی اذعان کرد: در بازدیدی که سردار کریمی مسئول محترم سازمان بسیج کارگری کشور از مجموعه نفت پارس داشتند به واقع همدلی و روحیه بسیجی میان اعضا را دیدند و علاوه بر آن از تجهیزات و روند رو به رشد شرکت هم بازدید به عمل آوردند.

 

وی افزود: در پروژه های فرهنگی و اجرایی مختلف هم از دوستان بسیج استفاده زیادی می شود از جمله پروژه فرهنگ سازمانی. علاوه بر آن برای ارتقاء طرح ساماندهی و کاهش ضایعات پالایشگاه از پتانسیل بسیج استفاده فراوانی برده شد و یک هم افزایی بسیار خوبی صورت گرفت.

 

پرتوی اذعان کرد: افزایش تعداد بسیجیان در دوسال اخیر اتفاق افتاده است که این مسئله بسیار مهم بوده چرا که هم مسئولان شرکت و هم کارکنان را بسیار به هم نزدیک کرده است.

 

فرمانده پایگاه بسیج کارگری در شرکت نفت تهران گفت: در دو سال اخیر جذب حداکثری میان کارکنان این شرکت انجام شد و همگی از این وضعیت راضی هستند چرا که کار ها سهل تر انجام می پذیرد.

 

مسعود خدری اظهار کرد: ما سعی کردیم در دو زمینه فعالیت کنیم هم در زمینه تولید و هم در زمینه بسیج که این دو توامان با هم همدلی فراوانی در پایگاه بسیج شرکت نفت پارس به وجود آورد چرا که مدیران وقتی دیدند بسیج در زمینه تولید هم به آنها کمک می دهد همکاری بیشتری کردند و علاوه بر آن نیروها و کارکنان هم راحت تر و با تمایل بیشتری فعالیت خود را به انجام رساندند.

 

خدری افزود: از اقدامات دیگری که بسیج شرکت نفت پارس به صورت خودجوش انجام داد تبلیغ برای محصولات در شرکت ها و عرصه های مختلف بود که نیاز سنجی های مختلفی توسط بسیج انجام شد و باعث شد سطح تولید بالا برود.

 

وی تصریح کرد: با استفاده از شجره طیبه صالحین بسیج و همدلی آن توانستیم اعضا را به هم نزدیک تر کنیم تا کارکنان فاصله ای بین خود و مدیریت احساس نکنند و با انرژی مضاعف فعالیت های خود را انجام دهند.

 

فرمانده بسیج شرکت نفت پارس اذعان کرد: بسیج در زمینه فرهنگی هم اقدامات خوبی انجام داده است به طوری که لوازم التحریر مختلفی را برای خانواده های کارکنان نفت پارس تهیه کرد که هم تولید داخل بود و هم روی آن تبلیغ شرکت نفت پارس انجام شده بود و علاوه بر آن کمک اقتصادی به خانواده های کارکنان بود.

انتهای پیام

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه