در راستای حمایت از تولید ملی:

حضور سفیران تولید در مساجد و محلات استان چهارمحال و بختیاری

کد خبر : 14596
شنبه 19 بهمن 1398 - 11:10

به مناسبت دهه مبارک فجر مدیران عامل کارخانجات و مراکز تولیدی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در مساجد این استان ضمن تشویق مردم به استفاده از کالای داخلی از توانمندی های جوانان کشور در این عرصه گفتند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با ایام الله دهه ی مبارک فجر و در راستای اجرای  طرح اعتلای شهید برونسی (فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی) سفیران تولید کارخانجات و واحد های  تولیدی استان با حضور خود در مساجد امام حسین (ع) ، خاتم الانبیا(ص) و امام رضا(ع) شهرکرد به بررسی رفع موانع تولید و اشتغال و ارائه راهکار و پیشنهاد در خصوص تولیدات داخلی و چگونگی کمک و حمایت از تولید کالا های  ایرانی پرداختند.

مسجد خاتم النبیاء (ص) شهرکرد میزبان رحیم ترابی از کارخانه شهد زاگرس جهانبین بود که در تولید دانه مالت جو و گندم فعالیت میکند، ترابی در حمایت از خرید و مصرف کالای ایرانی نکاتی را بیان و بر بالا بردن کیفیت کالاهای ایرانی تأکید کرد.

مرتضی فاضلیان نماینده کارخانه پاک پی شهرکرد که به تولید لبنیات در شهرکرد مشغول هستند با حضور در مسجد امام حسین (ع) شهرکرد پیرامون رونق تولید و حمایت از تولید ملی مطالبی را عنوان و گزارش مفصلی از کارخانه و محصولات آن را ارائه نمود.

مسعود سوردی نیز به عنوان یکی از سفیران تولید از شرکت ماشین سازی سوردی با حضور در مسجد امام رضا (ع) در خصوص اقتصاد مقاومتی و لزوم حمایت از کارگر ایرانی و خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی مواردی را بیان نمود، شرکت ماشین سازی سوردی در ضمینه ساخت ماشین آلات صنعتی فعالیت میکند.

شایان ذگر است، به مناسبت دهه مبارک فجر، ۳۱۳ نفر از مدیران عامل کارخانجات با حضور در ۳۱۳ مسجد در سراسر کشور از توان مندی های تولیدات داخلی، کیفیت و گستردگی محصولات و پیشرفت تولید و صنعت کشور در طول ۴۰ ساله انقلاب، با مردم صحبت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه