در راستای حمایت از تولید ملی:

حضور مدیران کارخانجات استان زنجان در مساجد

کد خبر : 14656
دوشنبه 21 بهمن 1398 - 14:40

به مناسبت دهه مبارک فجر مدیران عامل کارخانجات و مراکز تولیدی استان زنجان با حضور در مساجد این استان ضمن تشویق مردم به استفاده از کالای داخلی از توانمندی های جوانان کشور در این عرصه گفتند.

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و در راستای اجرای طرح اعتلای شهید برونسی در خصوص فرهنگ سازی در جامعه جهت تشویق مردم نسبت به خرید کالای ایرانی و همچنین آشنایی عامه مردم با توان تولید و خودکفایی شرکت ها و کارخانه های داخلی، همزمان حوزه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان زنجان، طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اقدام به برگزاری جلسات سفیران تولید در مساجد و شهرهای مختلف این استان نمودند.

مسجد امام حسین (ع) شهرستان خرمدره میزبان جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور جناب آقای علینژاد، مدیر عامل شرکت چینی نور و فرمانده محترم سپاه ناحیه خرمدره بود.

جانشین سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این مراسم طی سخنانی از خدمات گسترده انقلاب اسلامی و معرفی توانمندیها و استعدادهای بالقوه نظام گفتند و بر حمایت از کالای ایرانی تأکید بسیاری داشتند.

در ادامه موسوی مدیر عامل شرکت چینی نور در خصوص حمایت از تولید داخلی با پشتیبانی آحاد جامعه و ایجاد فرهنگ استفاده در خانواده ها از تولید ملی مطالبی را ارائه نمودند.

مهندس زنگنه از سفیران تولید بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ناحیه خدابنده با حضور در مسجد موسی ابن جعفر شهرستان قیدار درباره وضعیت کنونی جامعه و شرط لازم برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری سخنرانی و حمایت از تولید داخلی را وظیفه همه احاد جامعه دانستند.

حسینیه شرکت شیر پگاه که میزبان مهندس ناصر غلامی و بیش از 300 نفز از دانش آموزان دبیرستان دخترانه که برای اجرای طرح ایران یار به محل شرکت آمده بودند با سخنرانی سفیر تولید شرکت با موضوعات مشخص شده در طرح شهید برونسی به انجام رسید.

 در سالن اجتماعات شرکت کالیسمین که با حضور خانواده کارکنان و مسئولین شهر دندی همراه بود کارگر نمونه بسیجی جناب آقای وحید نیا در مورد حمايت از كالاي ايراني توسط مردم و تاثير به سزاي اين حمايت در پيشرفت صنعتگران و توليد كنندگان ایراد سخن نمودند.

در مسجد نبی شهرستان خرمدره، مدیر عامل شرکت کشت دشت خرمدره بر لزوم حمايت از كالاي ايراني و توانمندي هاي جوانان ايراني در توليد محصولات صنعتي تاکید کردند و از موفقيتهاي شرکت خودشان در توليد محصول بومی و محلی مواردی را بیان نمودند.

شایان ذگر است، به مناسبت دهه مبارک فجر، ۳۱۳ نفر از مدیران عامل کارخانجات با حضور در ۳۱۳ مسجد در سراسر کشور از توان مندی های تولیدات داخلی، کیفیت و گستردگی محصولات و پیشرفت تولید و صنعت کشور در طول ۴۰ ساله انقلاب، با مردم صحبت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه