در راستای حمایت از تولید ملی:

حضور مدیران کارخانجات استان همدان در مساجد

کد خبر : 14627
یکشنبه 20 بهمن 1398 - 14:09

به مناسبت دهه مبارک فجر مدیران عامل کارخانجات و مراکز تولیدی استان همدان با حضور در مساجد این استان ضمن تشویق مردم به استفاده از کالای داخلی از توانمندی های جوانان کشور در این عرصه گفتند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در راستای اجرای طرح اعتلای شهید برونسی در خصوص فرهنگ سازی در جامعه جهت تشویق مردم نسبت به خرید کالای ایرانی و همچنین آشنایی عامه مردم با توان تولید و خودکفایی شرکت ها و کارخانه های داخلی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حوزه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان، طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اقدام به برگزاری جلسات سفیران تولید در مساجد و شهرهای مختلف این استان نمودند.

از این رو مهندس خیرالهی مدیر عامل کارخانه قند ملایر در مسجد ثارالله این شهر با مردم دیدار و گفت: سرمایه راکد خود را در شهرستان برای ایجاد شغل و تولید به صورت اشتراکی سرمایه گذاری کنید و به افکار و ایده های جوانان بها داده و از این ایده ها برای ایجاد شغل استفاده و حمایت نمائید.

مهندس خیرالهی افزود: جوانان خود را پشت میز نشین تربیت نکنید و آنها را در راستای رونق تولید و کار آفرینی و حمایت از تولیدات بومی و شهرستان تشویق نمائید، امروز مبارزهٔ اصلی و اولویت دار مسئولین ما با آمریکا و دشمنان نظام، حمایت از تولید داخل، استفاده از نیروی جوانی و کارآمد کشور و جامه عمل پوشانیدن به فرامین رهبر معظم انقلاب در بحث رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم عزیز و بصیر ایران است.

مهندس نصرالهي مخترع و توليد كننده تويسركاني به عنوان سفیر تولید از شركت صنعتگران تويسركان در مسجد النبي(ع) شهرك فرهنگيان تویسرکان با مردم و نمازگزاران دیدار و به گفت وگو پرداخت.

مهندس نصرالهي مخترع سه طرح گردوپوست كني و بازيافت آسفالت و لوله بخاري هاي رزوه اي و ايمن به عنوان سفير توليد در جمع اهالي محترم و نمازگزاران  مسجد النبي (ص) شهرك فرهنگيان تویسرکان از لزوم حمايت از كالاي ايراني و توانمندي هاي جوانان ايراني در توليد محصولات صنعتي با كيفيت گفت.

ايشان مردم را پشتوانه صنعت دانستند و در خصوص تاكيدات مقام معظم رهبري در مورد حمايت از كالاي ايراني توسط مردم و تاثير به سزاي اين حمايت در پيشرفت صنعتگران و توليد كنندگان با مردم بحث و تبادل نظر كردند.

مسجد ابافضل نهاوند نیز میزبان مهندس مشهون مدیر تولید کارخانه نیکونام بود، ایشان بین نماز مغرب و عشاء بر لزوم حمايت از كالاي ايراني و توانمندي هاي جوانان ايراني در توليد محصولات صنعتي تاکید کردند و از موفقيتهاي شرکت خودشان در توليد محصول و صادرات به کشورهای مواردی را بیان نمودند.

مهندس زارعی در جمع نمازگزارن و بسیجیان مسجد موسی ابن جعفر(ع) شهرستان اسدآباد گفت: در این برهه حساس که درتحریم به سر میبریم ودر فشارهستیم بایستی متکی به خود باشیم وازظرفیت واستعداد جوانان عزیز به نحو مطلوب بهره ببریم وگام دوم انقلاب رابه بهترین نحو ممکن درجهت رونق تولید بکارببندیم.

زارعی مشکلاتی که درراستای تولید علی الخصوص درشهرستان اسدآباد وجود دارد را بیان و اظهارامیدواری کردند که ازپس این مشکلات باروحیه جهادی برخواهیم آمد.
درادامه مردم و نمازگزاران نظرات و پرسش های خود را از مهمان جلسه بیان کردند وسپس فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ناحیه اسدآباد، سروان صمدی درخصوص شعارسال که توسط مقام معظم رهبری مزین به رونق تولید میباشد، مسائلی رابیان و افزودند که: باید گام دوم انقلاب را که توسط مقام معظم رهبری بیان شده به عنوان سرلوحه کارخودقراردهیم وجوانان عزیزدراین راستا نقش موثر وپررنگی خواهند داشت.

شایان ذگر است، به مناسبت دهه مبارک فجر، ۳۱۳ نفر از مدیران عامل کارخانجات با حضور در ۳۱۳ مسجد در سراسر کشور از توان مندی های تولیدات داخلی، کیفیت و گستردگی محصولات و پیشرفت تولید و صنعت کشور در طول ۴۰ ساله انقلاب، با مردم صحبت می کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه