حلقه سرمربیان سازمان بسیج کارگری کشور در مشهد برگزار شد

کد خبر : 7262
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 15:25

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری گفت: حلقه سرمربیان صالحین کشور با حضور 32 سرمربی از سراسر کشور در تاریخ سوم تا پنجم اسفند در هتل نخل مشهد در حال برگزاری است که هدف از تشکیل آن جمع بندی برنامه های کارگروه صالحین مجمع عالی قشر و سرمربیان کشور در حال برگزاری است.

محمد مهدی وکیلی مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج کارگری کشور در گفتگو با خبرنگار این سازمان اظهار کرد: برنامه جلسات این مجمع تلفیق دو کارگروه صالحین مجمع عالی قشر و حلقه سرمربیان کشور با حضور 32 سرمربی از سراسر کشور است که اعضای آن شامل استادان قشر، معین اساتید و کارشناسان ویژه صالحین است که مجموع این افراد 34 نفر است.

وی عنوان کرد: هدف از تشکیل این جلسات آشنایی با مشکلات واحدهای تولید و صنعت به وسیله گزارشات مسئولان استان ها و برنامه هایی که برای رفع این مشکلات انجام شده است و گزارش کارگروه های تخصصی در این زمینه.

 

وکیلی افزود:هدف از برگزاری این دوره و  کارگروه صالحین میتوان به این موارد اشاره کرد:

1-بررسی کیفی سازی برنامه های بسیج کارگری در واحدهای تولیدی به همراه ارتباط شبکه ارکان صالحین در سراسر کشور با هم و علاوه بر آن ارتباط شکبه صالحین با مدیران کشوری.

2- بررسی رابطه بین برنامه های صالحین و بررسی پویایی اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و نقش کارگران و کارفرمایان در عملی کردن اقتصاد مقاومتی، وجدان کاری، مبارزه با قاچاق، مبارزه با کم کاری و فعالیت های دیگر این عزیزان در این زمینه.

3- تشکیل یک قرارگاه یا مجموعه واحدی به منظور تولید محتوای مشخص و تخصصی برای بخش صالحین. به صورتی که بتوانیم محتوای مشخصی را برای این قشر داشته باشیم چرا که برای این هدف نیاز به خوراک محتوایی کافی و با کیفیت داریم.

وی در پایان اشاره کرد: پس از برگزاری این جلسات، نتایج، مشخص شده و به صورت برنامه هایی مدون برای سال آینده کیفی سازی شده و ابلاغ می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه