حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در شرایط رکودی امری ضروری است/اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر توان داخلی مردم می‌باشد

کد خبر : 8966
دوشنبه 20 شهریور 1396 - 10:05

مسئول سازمان بسیج کارگری استان گلستان با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در شرایط رکودی امروز امری ضروری است، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای تکیه بر توان داخلی مردم و تخصیص بهینه منابع بر نیازهای تعیین شده و اولویت دار می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان گلستان درجمع اعضاء شورای راهبردی بسیج کارگری استان و فرماندهان وبسیجیان جهادگر و انقلابی کارگر استان گلستان که در اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان در صبح روز پنجشنبه تاریخ 16/6/96 برگزار گردید با تاکیدبر لزوم ورود بسیج با تمام قدرت و توان در عرصه تولید و اشتغال ملی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری،در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال، اظهار داشت؛ ایجاد اشتغال برای جوانان و رونق تولید از مهمترین موضوعات اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود:موضوعات مربوط به مقاوم بودن اقتصاد ، برون زدایی ، برون رفت از وضعیت فعلی و تحرک چرخ تولید وایجاد اشتغال پایدار و لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیاد ، عدم وابستگی به نفت وگاز، فرهنگ و روحیه انقلابی و جهادی از جمله موضوعات مورد بحث است.

رئیس سازمان بسیج کارگری گلستان حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی در وضعیت رکود را امری ضروری دانست وخواستار اقدام و عمل جدی در خصوص اقتصاد مقاومتی در استان و کمک به احیای واحدهای صنعتی راکد شد.

یعقوبی فر، فرهنگسازی عمومی جامعه را در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی امری ضروری دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی براساس اصل 44 قانون اساسی تکیه بر مردم است و تخصیص بهینه منابع بر نیازهای اولویت‌دار می‌باشد.

وی خواستارنگاه واقع گرایانه بر اقتصاد و استفاده از آموزش های روز و یافتن الگوهای برتر دردنیا گردید.

رئیس سازمان بسیج کارگری گلستان بیان داشت: تجارت در کشور ما صنعت و اقتصاد را پشتیبانی نمی‌کندو این موضوع پاشنه آشیل اقتصاد ما است.

وی افزود:رفع مشکلات مردم به ویژه بیکاری نیازمند همت مضاعف و حرکت جدی‌تر مدیران اجرایی است و هر گونه کم‌کاری و ضعف در این مسیر قابل تحمل نیست.

وی بیان داشت:باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی برای رفع معضلات تولید و اشتغال در استان استفاده و اقدام کرد.

به گفته رئیس سازمان بسیج کارگری استان گلستان؛ تنها راه‌ برون رفت از وضعیت موجود تلاش هوشمندانه- عالمانه ومجدانه و بهره ‌گیری ازتمام ظرفیتها ، توان و انرژی مسئولان و مردم انقلابی استان است .
یعقوبی فر در موضوع ایثار و شهادت و عمل انقلابی و جهادی با بیان اینکه جامعه کار گری از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون نقش تعیین کننده ای در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایفا کرده است،گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس هم نقش جامعه کارگری محسوس بوده و بعد از قشر دانش آموزی ، قشرکارگران بیشترین شهید رابه انقلاب مقدس اسلامی تقدیم داشته اند .
به گفته وی به منظور قدردانی از ذره ای ازحمات شهداء وگرامی داشت یاد و خاطره ایشان و خانواده های محترم آنها هر ساله کنگره بزرگداشت شهدای کارگراستان با کمک واحدهای تولیدی استان، برگزار می شود .
رئیس سازمان بسیج کارگری گلستان خاطرنشان کرد: این کنگره بمنظور ترویج فرهنگ جهاد ، ایثار و شهادت، بیان حماسه ها و ایثار شهدا، آشنایی جامعه کارگری با اخلاص، تقوا و پاکی شهدا،گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهداء و معرفی الگوهای ناب کارگری به جامعه و نسل جوان را مورد تاکید قرار داده است.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه