رئیس HSEالایشگاه سوم پارس جنوبی؛

حوادث در فازهای 4و 5 در سال جاری در مقایسه با سال گذشته 86 درصد کاهش داشته است

کد خبر : 9919
شنبه 18 آذر 1396 - 10:48

طی شش ماه نخست سال 96 ، حوادث و شبه حوادث در پالایشگاه سوم پارس جنوبی کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، حامد افشین پور، رئیس HSEپالایشگاه سوم پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: هیچ گونه حادثه ای در مدت زمان تعمیرات اساسی پالایشگاه نیز با توجه به حجم بالای فعالیت ها و مجوزهای کار و تعداد زیاد نیروهای انسانی مشغول در تعمیرات رخ نداده است.

به گفته وی ؛ هم اکنون نرخ تکرار پذیری حوادث پالایشگاه سوم عدد 0.36 است .که در مقایسه با استانداردOGP که 1.21 است ، نشان از کاهش چشمگیر حادثه در سطح فازهای 4و 5 می باشد.

گفتنی است؛ حوادث در پالایشگاه سوم با رعایت الزامات HSE در سال جاری در مقایسه با سال گذشته نزدیک به 86 درصد کاهش داشته است.

افشین پورمی گوید: این کاهش در حالی رخ داده است که در شش ماه ابتدایی سال 96 تعداد 36 هزار مجوز کار صادر شده است و دراین بازه زمانی، تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم و تعداد 35 پروژه اجرائی مربوط به واحدهای مهندسی عمومی و منابع انسانی پالایشگاه سوم به صورت هماهنگ و موازات در حال انجام بوده است .

وی در مورد حجم فعالیت های صورت گرقته در بازه تعمیرات اساسی گفت: در مدت زمان انجام تعمیرات اساسی سال 96 تعداد 7 هزارو 435 مجوز کار شامل کارهای بزرگ، پرریسکو مخاطره آمیز با نظارت عالیه اداره HSE با ایمن سازی فرآیندها و محیط کار انجام شده است.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه