به مناسبت هفته بسیج انجام گرفت:

خدا قوت بسیجیان خط اول جبهه تولید به ایثارگران خط مقدم جبهه سلامت:

کد خبر : 15952
دوشنبه 3 آذر 1399 - 15:09

به مناسبت هفته بسیج و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی فرماندار شهرستان لنجان‌، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با حضور در بیمارستان شهدای لنجان شهرستان لنجان اصفهان به ریاست محترم بیمارستان و حافظان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت هفته بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگارسازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، به مناسبت هفته بسیج و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی فرماندار شهرستان لنجان‌، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان با حضور در بیمارستان شهدای لنجان شهرستان لنجان اصفهان به ریاست محترم بیمارستان و حافظان سلامت در خط مقدم جبهه سلامت هفته بسیج را تبریک گفتند.

در این دیدار که به‌همت حوزه بسیج ذوب آهن اصفهان انجام گرفت فرماندار شهرستان با بیان این که در شرایط کنونی باید با همدلی و هم افزایی از این بحران با موفقیت عبور نماییم برای کادر درمان و کلیه بیماران آرزوی سلامتی نمودند.

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: به بهانه هفته بسیج بر خود واجب دانستیم خدمت شما دوستان عزیز در کادر درمان رسیده و عرض خسته نباشیدی داشته باشیم به جهت مجاهدت های شما در درمان بیماران و به خصوص بیماران کرونایی.

دكتر سوادي ریاست محترم بیمارستان شهدای لنجان نیز با تبریک هفته بسیج به بسیجیان شهرستان و بخصوص بسیجیان و مجاهدان جبهه صنعت ذوب آهن به رشادت های شهدا؛ ایثارگران و بسیجیان در دوران دفاع مقدس اشاره و با مقایسه وضع کنون بیمارستان ها با جبهه به بیان از خود گذشتگی پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها اشاره نمودند.

سرهنگ مختاری فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان سلام و خداقوت بسیجیان خط اول جبهه صنعت را به ایثارگران جبهه سلامت اعلام داشت و با بیان برخی فعالیت های جهادی این حوزه در خصوص ضد عفونی قسمت های مختلف کارخانه و شهر های اطراف کارخانه ذوب آهن اصفهان به جهت ایفای نقش در مسئوليت های اجتماعی این شرکت، آمادگی این حوزه را جهت همکاری های آینده در راستای پیش گیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا عنوان نمود.

در پایان با اهدای گل از پزشکان و پرستاران تقدیر و تشکر بعمل آمد و پک های پذیرایی جهت پخش بین بیماران بخش کرونا تحویل کادر درمانی گردید.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه