مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان عنوان کرد :

خدمت مخلصانه و کار هوشمندانه نشأت گرفته از تفکر بسیج است

کد خبر : 13241
سه شنبه 18 تیر 1398 - 11:32

محسن شفیعی: تفکر بسیجی بدنبال پست و مقام نیست و خدمت خالصانه را سر لوحه تمام اعمال خود می داند

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانات کشور، محسن شفیعی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان از مجتمع صنعتی مس شهید باهنر بازدید کرد.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان در ابتدا از پایگاه مقاوت بسیج این واحد تولیدی بازدید کرد، در این بازدید برادر زارع منصوری فرمانده پایگاه ضمن ارائه گزارش از عملکرد پایگاه، نسبت به تعامل خوب و سازنده بسیج با مدیرعامل این واحد نیز ابزار خرسندی کرد .

مهندس علی نقی مدیر عامل مجتمع صنعتی مس شهید باهنر ضمن عرض خیر مقدم و ابراز تشکر از حضور مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان و هیئت همراه ایشان در جمع کارگران کارخانه مس شهید باهنر به بیان عملکرد خوب کارخانه در سال رونق تولید پرداخت و یادآور شد: این پیشرفت و موفقیت مرهون تلاش های شبانه روزی کارگران بسیجی است که در کارخانه مشغول فعالیت هستند.

محسن شفیعی مسئول بسیج کارگری و کارخانجات استان کرمان در گفتگو با مدیر عامل مجتمع صنعتی مس شهید باهنر ضمن تشریح برنامه های بسیج در کارخانجات و مراکز تولیدی گفت: کار و بن مایه تفکر بسیجی در کارخانجات کمک به سیستم مدیریت در جهت رشد و بهره وری بیشتر تولید از طریق تلاش مضاعف و جهاد گونه و اخلاص عملی است.

محسن شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی بدنبال پست و مقام نیست و خدمت خالصانه را سر لوحه تمام اعمال خود می داند لذا این بسیجیان کارگر هستند که با فعالیت های خارج از ساعات کاری بدون چشم داشت به اضافه حقوق و یا حق ماموریت که روال همه واحد های تولیدی و صنعتی است به کار و تلاش بی وقفه خود ادامه می دهند و یاری رسان مدیران کارخانجات و مراکز تولیدی در دوران بحران، تحریمهای خصمانه و... هستند.

انتهای پیام /

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه