در جهت تحقق شعار سال رخ داد؛

خطوط تولید یک واحد صنعتی تعطیل دوباره روشن شد / افتتاح خط تولید نخ استرچ رنگی

کد خبر : 6400
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 08:35

کارخانه پویا نخ ایلام که به دلیل عدم نقدینگی از مرداد ماه سال جاری به جمع کارخانه های تعطیل کشور پیوسته بود ، با تزریق 6 میلیارد تومان تسهیلات دوباره احیا شد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور بیان کرد: کارخانه پویا نخ ایلام که به دلیل عدم نقدینگی از مرداد ماه سال جاری به جمع کارخانه های تعطیل کشور پیوسته بود ، طی جلساتی که با حضور مدیران، کارشناسان و مسئولین استان تشکیل شده بود موانع تولید را بررسی و درصدد رفع آن برآمدند.

 

وی افزود: در ماه گذشته با اعطای 6 میلیارد تومان تسهیلات این واحد تولیدی ملی فعالیت خود را مجددا آغاز نمود و هم اکنون با تمام قوا در جهت افزایش تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته است.

 

این منبع آگاه همچنین اظهار داشت: پیش از این کارخانه پویا نخ ایلام با مشارکت بانک صنعت و معدن در شهرک صنعتی ششدار استان نام برده با محوریت تولید نخ خام و پلی استر در نوع  POY  و FDY در سال 1388 احداث گشت که بنابر تدابیر شخص مدیر عامل تولید نخ استرچ رنگی برای اولین بار به سایر محصولات اضافه شد.

 

لازم به ذکر است نخ کشیده FDY به عنوان ماده اولیه بافندگی  و POY در ریسندگی الیاف مصنوعی کاربرد دارد و از این جهت احیا این واحد نمونه صنعتی برای استان حائز اهمیت بوده است.

 

این کارشناس صنعتی همچنین از بروز رسانی ماشین آلات این کارخانه مطابق آخرین تکنولوژی روز دنیا سخن گفت و تصریح کرد: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید 52 تن نخ در روز هم اکنون فعالیت خود را به خوبی ادامه می دهد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه