نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی:

درآمد سرانه مردم آذربایجان غربی کمتر از نصف میانگین کشوری است

کد خبر : 9417
یکشنبه 30 مهر 1396 - 11:20

قریشی : درآمد سرانه مردم آذربایجان غربی بسیار پایین و حتی کمتر از نصف میانگین کشوری است و به خاطر موقعیت استراتژیک و هم مرزی با سه کشور دیگر غفلت‌های گوناگونی انجام شده که باید بدان‌ها پایان داده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست مشترک اعضای هیئت امنای مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان که با حضور دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با تأکید بر استفاده از ظرفیت طلاب در بیان مشکلات حوزه سلامت اظهار داشت:  معتقدم مسائل و مشکلات بخش سلامت و بهداشت باید در سطوحی گسترده‌تر از وضع کنونی بیان مطرح شود و در این میان می‌توان از ظرفیت طلاب در اطلاع‌رسانی بیش از گذشته بهره‌مند شد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی تصریح کرد: تبلیغ و اطلاع رسانی در هر کاری لازمه موفقیت است بنابراین برای مشارکت بیشتر مردم در حوزه سلامت و بهداشتی نیازمند بیان مسائل و مشکلات به صورت شفاف با آنان بوده و پیش زمینه جلب کمک‌های آنان نیز به شمار می‌آید.

وی گفت: اساساً جایگاه انسان در نزد پروردگار بسیار رفیع است بنابراین اگر زمینه نجات جان انسانی را فراهم کنیم و رنج بیماری‌اش را کاهش دهیم در حقیقت بستر نجات همه بشریت را به نوعی فراهم آورده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: اگر چه در حوزه سلامت و بهداشت در این استان اقدامات خوبی صورت گرفته و جهش مطلوبی اتفاق افتاده اما برای بهتر شدن فعالیت‌های این بخش همچنان نیازمند توجه مسئولان و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی هستیم.

قریشی اظهار داشت: درآمد سرانه مردم آذربایجان غربی بسیار پایین و حتی کمتر از نصف میانگین کشوری است و به خاطر موقعیت استراتژیک و هم مرزی با سه کشور دیگر غفلت‌های گوناگونی انجام شده که باید بدان‌ها پایان داده شود.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه