نماینده مردم شیراز در مجلس:

در سال حمایت از تولید ملی، کمترین انتظار از دولت رفع موانع تولید است

کد خبر : 637
دوشنبه 18 دی 1391 - 13:24

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، گفت: در سال حمایت از تولید ملی، کمترین انتظار از دولت رفع موانع تولید و کمک به بهبود فضای کسب و کار در کشور است.

 

به گزارش پایگاه اینترنتی سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از ایرنا «جعفر قادری»ˈ روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، افزود: در شرایط فعلی انتظار این است که دولت برای حل مشکلات بنگاه های اقتصادی در کشور توان کافی گذاشته و برای حمایت از تولید، بیشتر وقت خود را صرف ایجاد هماهنگی بین وزارتخانه ها کند.

قادری با بیان این که چند ماه تا پایان کار دولت دهم باقی نمانده است، افزود: دولت می تواند با اجتناب از تغییر و جابجایی مدیران، از تعطیلی و رکود در کارها جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: انتخاب استراتژی اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از فشار تحریم ها ایجاب می کند که بهای بیشتری به مردمی شدن اقتصاد و حذف موانع اداری داده شود.

قادری ادامه داد: در این راستا پیشنهاد می شود شورای عالی اداری برای حذف رویه های غیرضروری اقدام و دولت برای شفاف شدن قوانین و حذف موانع پیش روی تولیدکنندگان لایحه ارائه کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری و سال آینده که با محدودیت منابع درآمد نفتی مواجه هستیم راهی جز جستجوی روش های مبتکرانه و جدید برای تامین طرح های عمرانی نداریم و بر این اساس لازم است دولت برای استفاده از روش های جدید تمام توان کارشناسی خود را بکار گیرد.

قادری در ادامه افزود: در شرایطی فعلی استخدام بیش از 120 هزار نفر نیروی جدید حتی اگر قانونی هم باشد از چه منبعی باید تامین مالی شود؟

وی اظهارداشت: آیا بهتر نیست به جای توسعه تشکیلاتی، فکری برای اصلاح سیستم اداری و کوچک شدن بدنه دولت کنیم؟

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه