رئیس سازمان بسیج كارگری:

دشمن دنبال ضربه زدن به اقتصاد كشور است

کد خبر : 4575
یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 - 19:27

رئیس سازمان بسیج كارگری كشور گفت: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به اقتصاد و صنعت كشور است پس شناسایی مشكلات و چالش های این بخش و حمایت از تولید داخل در سال اقتصاد مقاومتی یك ضرورت برای مقابله با دشمن است.

محمد ابراهیم كریمی روز یكشنبه در آیین گرامیداشت هفته كارگر و بسیج كارگری كه در سرسرای همایش های شركت لوله سازی اهواز برگزارشد اظهار كرد: باید مشكلات جامعه كارگری را در سطح كشور شناسایی كرده و با همین بضاعت موجود تولید را فعال كنیم چرا كه دشمن همواره درصدد است كه اقتصاد كشور را فلج كند و به تولید ملی ما آسیب وارد كند.
وی گفت: هم اكنون در بخش صنعت كارخانجات تولیدی زیادی در استان ها زیر ظرفیت اسمی خود كار می كنند و برخی از آنها نیز به دلیل مشكلات متعدی از قبیل نبود سرمایه درگردش، اختلاف نظر بین شركا و مشكل در بازپرداخت تسهیلات بانكی تعطیل شده و تعدادی از كارگران نیز بیكار شده اند.
وی ادامه داد: غربی ها بر این باور بودند كه كشور ما برای ادامه حیات خود باید وابستگی خود را به آنها همچنان حفظ كند اما با توجه به توانمندی های داخلی ما در زمینه های نظامی، اقتصادی و كشاورزی، از این تفكر خود ناامید شده اند.
رئیس سازمان بسیج كارگری با اشاره به دشمنی استكبار با انقلاب اسلامی گفت: چند روز پیش آمریكا دو میلیارد دلار از دارایی های كشورمان را به سرقت برد كه پس از پیگیری كشورمان ، سازمان ملل نیز هیچ عكس العملی از خود نشان نداد و رای دیوان عالی آمریكا را مبنی بر برداشت بخشی از دارایی های ایران متناقض با احكام بین الملل ندانست.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره آمریكا را كشوری حیله گر، كینه توز و بدعهد خوانده چرا كه هنوز مدت زمان زیادی از اجرای برجام نگذشته كه آنها دشمنی خود را با ایران نمایان كرده اند.
كریمی همچنین به برگزاری كنگره 14 هزار شهید جامعه كارگری كشور اشاره كرد و گفت: اجلاسیه نهایی كنگره ملی 14 هزار شهید جامعه كارگری كشور به همت سازمان بسیج كارگری و تمامی ادارات كل مربوطه بهمن امسال در 14 استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در قالب این یادواره های 10 تا 15 روزه جشنواره های مختلف ادبی و فرهنگی برگزار می شود.
در این آئین كه جمعی از فرماندهان سپاه، انتظامی و جمعی از مدیران و مسئولان، خانواده های شهدای كارگری خوزستان حضور داشتند از 50 كارگر بسیجی نمونه و دو خانواده شهید تقدیر شد.

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه