سرهنگ ممی خانی:

دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود، آزمونی همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود

کد خبر : 17250
چهارشنبه 7 مهر 1400 - 10:38

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت بهشهر تهران بزرگ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در شرکت بهشهر برگزار گردید سرهنگ پاسدار قاسم ممی خانی فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ گفت :دفاع مقدس، آزمونی بزرگ بود؛ آزمونی همراه با صدها تجربه و هزاران کشف و شهود که هرگز نمی توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید.
ایشان در ادامه افزود :دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات تهران بزرگ در ادامه اشاره کرد: رزمندگان و بسیجیان زیباترین فصل این فرهنگ هستند و خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود
جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تنها جنگ بین دو کشور نبود، بلکه جنگ ابرقدرت های دنیا با ایران بود و به همان دلیل از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می شود، از آن جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که از ماشین های جنگی پیشرفته برخوردار بودند. از این رو دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی از پیچیده ترین عرصه رقابت های جهانی به شمار می رود.
ایران هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی(ع) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه