دیدار رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری

کد خبر : 15340
دوشنبه 19 خرداد 1399 - 10:22

دکتر رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با دکتر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دکتر رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با دکتر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری دیدار و گفتگو کردند.

رعیتی فرد ضمن اشاره به اهداف و ماموریت های  سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و اشاره به رویکرد اصلی این سازمان که ورود به مباحث و حوزه های تخصصی جامعه کار و تولید می باشد، افزودند: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با برقراری ارتباط نزدیک و مستمر با متولیان دولتی و خصوصی جامعه کار و تولید که در کنار کارگران و کارفرمایان قرار گرفته و با توجه به این که بسیج در بطن جامعه کارگری حضور و فعالیت دارد و موضوعات کارگری و مشکلات واحد های تولیدی را به صورت مرتب رصد و پیگیری می نماید می تواند در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های متولیان کار و تولید کشور و در راستای رفع مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی مشاوره و کمک نماید.

ایشان با احصا ظرفیت های موجود در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برای راهکار های بیشتر و ارتباط تنگاتنگ با صندوق بازنشستگی کشوری اعلام آمادگی نمودند .

غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت های عمومی و اختصاصی مرکز  مقاومت بسیج وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های تابعه ، گزارشی از اقدامات انجام گرفته از طرف مرکز و حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری را ارائه نموده و خدمات مرکز را در خصوص مقابله با شیوع ویروس کرونا و نیز کمک مومنانه به اقشار نیازمند جامعه چشمگیر عنوان نمودند.

ایشان با اشاره به تفاهم نامه امضا شده در سال گذشته مابین مقام عالی وزارت و رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور از مدیر عامل  صندوق بازنشستگی کشوری درخواست نمودند با توجه به ظرفیت های به وجود آمده ناشی از تفاهم نامه مورد اشاره از توانمندی های بسیجیان در مجموعه های آن صندوق بیشتر استفاده شود .

دکتر افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تلاش های انجام گرفته در سال گذشته به منظور جلب رضایت بازنشستگان به عنوان قشر زحمت کش جامعه به ادامه تلاش های صندوق برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی و درمانی بازنشستگان اشاره نموده و از آمادگی صندوق برای بهره گیری از ظرفیت های بسیج در اجرای برنامه های صندوق خبر دادند .

در خاتمه خلیلی فرمانده حوزه صندوق بازنشستگی کشوری گزارشی از اقدامات حوزه را در سال گذشته و در سه ماهه سال جاری ارائه نمودند .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه