دیدار مسئول بسیج کارگری آذربایجان شرقی با خانواده شهید علی فرج‌پور

کد خبر : 833
پنجشنبه 6 آذر 1393 - 21:30

مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی به همراه جمعی از فرماندهان بسیج کارگری با خانواده معظم شهید علی فرج‌پور دیدار کرد.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، ناصر علیزاده به همراه فرماندهی حوزه یک الحدید و فرمانده پایگاه بسیج شرکت موتورسازن با حضور در منزل شهید فرج‌پور ضمن برشمردن خصوصیات بسیجیان، فرهنگ بسیجی را نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی برشمرد و گفت: وجود خانواده‌های معظم شهدا نعمتی بزرگ در میان ملت ایران است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از معروفات در نهادینه کردن فرهنگ معنوی پایدار در میان جوانان مملکت است، از این‌رو دیدار از خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از وظایف مهم مردم و مسئولان است.

شهید علی فرج‌پور شهید گمنامی است که پس از 31 سال گمنامی شناسایی شد، این بسیجی شهید متولد اسفند ماه سال 1333 در تبریز است که در عملیات خیبر در جزیره مجنون در اسفند ماه سال 62 به شهادت رسیده است و پس از 29 سال احراز نشدن هویت، سال 91 در دانشگاه علوم پزشکی همدان به عنوان شهید گمنام دفن شده بود که در مهرماه سال جاری شناسایی و هویت وی مشخص شد.

 شهید فرچ پور یکی از شهدای کارگری استان آذربایجان شرقی از شرکت موتورسازان تراکتورسازی است که دو فرزند این شهید نیز از کارکنان بسیجی این شرکت هستند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه