دیدار مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد از از خانواده آزادگان سرفراز

کد خبر : 8826
شنبه 4 شهریور 1396 - 10:26

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به اتفاق مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل بنیاد شهید و معاون ایثارگران از خانواده آزادگان سرفراز اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد دیدار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد  بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی به اتفاق  مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مدیر کل  بنیاد شهید و معاون ایثارگران از خانواده آزادگان سرفراز اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان یزد دیدار نمودند.

در این دیدار سید حسین سالاری  آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و عضو شورای قشر بسیج کارگری بیان داشت خاطرات اسارت زیاد است و من همه آنها را به قلم آورده و کتابی در این خصوص تهیه کرده ام و پس از ویرایش آن را چاپ خواهم کرد.

وی در خاطرات خود اشاره کرد ما در دوران اسارت قلم و کاغذ نداشتیم بچه ها از زر ورق های پاکت  سیگار استفاده می کردند و با وسیله ای به صورت خراشیدن لایه براق ،زیارت عاشورا را می نوشتند و می خواندند و عراقی ها هم بعد از مدتی متوجه می شدند و اسرا را با کابل و شیلنگ می زدند.

در ادامه  با لوح و هدیه ای  از آزادگان عزیز تقدیر به عمل آمد .

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه