ذوب آهن اصفهان ، افتخار ملی در تولید خطوط ریلی

کد خبر : 5428
سه شنبه 16 شهریور 1395 - 09:19

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بازديد از پروژه ريل ملي ذوب آهن اصفهان گفت: موفقيت ذوب آهن اصفهان در توليد ريل، افتخار بزرگي براي صنعت كشور است.

اسرافيل احمديه رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان از كارگاه توليد ريل اين شركت بازديد كرد و در جريان آخرين مراحل پيشرفت اين پروژه قرار گرفت و همچنين از نزديك نمونه محصولات توليدي آن را مشاهده نمود .

 در اين بازديد منصور يزدي زاده معاون برنامه ريزي و توسعه ذوب آهن با توضيح آخرين تحولات صورت گرفته در خط توليد ريل شركت بیان کرد: اين كارگاه از هر جهت تكميل و در حال توليد ريل است اما براي توليد ريل انبوه منتظر درخواست راه آهن ، تعيين مشخصات فني ريل مورد نظر و تنظيم قرارداد نهايي آن با ذوب آهن هستيم . هم اكنون شمش مورد نياز براي اين كارگاه نيز فراهم شده است .

اسرافيل احمديه ضمن تقدير و تشكر از زحمات تمامي مديران ، مهندسين و ديگر كاركنان ذوب آهن بابت تلاش شبانه روزي و مجدانه آنان در ساخت و راه اندازي پروژه عظيم توليد ريل ملي هدف خود از بازديد پروژه ريل را مشاهده آخرين مراحل كاري آن ، نمونه محصولات توليدي ، كسب اطمينان از اتمام كار و شروع توليد در اين پروژه و انتقال اطلاعات و مشاهدات مربوط به وزارت صنعت ، معدن و تجارت و زمينه سازي براي حضور مقامات بلند مرتبه دولتي و افتتاح رسمي آن عنوان كرد .

وي در پايان بازديد خود سرانجام موفقيت آميز پروژه ريل را افتخار بزرگي براي ذوب آهن اصفهان ، صنعت كشور و مسئولان فعلي مرتبط در استان و وزارتخانه هاي مربوطه معرفي كرد و يادآور شد كه به زودي اين پروژه رسما افتتاح خواهد شد.

منبع خبر/ بسیج کارگری اصفهان

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه