تاكيد مهندس صادقي در مراسم افتتاح پايگاه شهيد احمدي روشن ذوب آهن اصفهان :

ذوب آهن با همت و تلاش همكاران تا نيمه دوم سال 96 بر مشكلات خود غلبه مي كند

کد خبر : 7388
چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 07:59

مراسم افتتاح پايگاه مقاومت بسيج شهيد مصطفي احمدي روشن در مديريت آموزش و توسعه منابع انساني ذوب آهن با حضور مهندس صادقي مدير عامل شركت ، رحيم احمدي روشن پدر مصطفي احمدي روشن دانشمند شهيد هسته اي ، سرهنگ اميدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان و جمعي از معاونين و مديران شركت دوشنبه 16 اسفند ماه سال جاري در تالار دانش برگزار گرديد .

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، در اين مراسم مهندس صادقي طي سخناني با گراميداشت حضور پدر شهيد احمدي روشن در ذوب آهن وتبريك به لحاظ تشكيل پايگاه مقاومت شهيد احمدي روشن به شرح تحولات كشوربعد از پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و تمام موفقيت ها را ناشي از خونفشاني شهداي انقلاب دانست و گفت : اين شهيدان سرمايه ملي ما بودند و از دست دادن آنها براي ما سنگين بود لذا ما بايد همواره قدردان آنها باشيم و بدانيم كه شهيدان با رفتن خود خير و بركت را براي كشورما به همراه آوردند .

وي افزود : استكبار جهاني ، انرژي هسته اي را بهانه كرده و به تهاجم عليه كشور ما پرداختند در حاليكه مي دانستند دنبال بمب هسته اي نيستيم و حتي در حال حاضر بعد از برجام نيز همچنان خصومت مي كنند .

مهندس صادقي اظهار داشت : هجوم دشمن عليه كشور ما در حال حاضر در ابعاد فرهنگي و اقتصادي گسترش يافته لذا وظيفه ما است كه محكم در برابر دشمن ايستاده و در برابر تهاجم فرهنگي دشمن و مشكلات اقتصادي قديمي و ناشي از تحريم و مشكلات جديد مقاومت كنيم .

وي در ادامه به شرح وضعيت جديد شركت پرداخت و گفت : اقدامات و تحولات اقتصادي ذوب آهن در قالب صرفه جويي و كاهش قيمت تمام شده ، افزايش توليد ، تهاتر ،و پرداخت بدهي ها ، برگرداندن پروژه سبا و غيره ادامه يافته و اميدواريم كه تا شهريور ماه سال 96 مشكلات موجود برطرف شود . البته اين مهم با همت ، صرفه جويي ، تلاش ، اخلاص ، ايثارگري و حفظ اتحاد و غرور ديني و ملي همگان ميسر خواهد شد .

در ادامه اين مراسم ضمن پخش كليپ تصويري ديدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهيد احمدي روشن ، مهندس حسيني مدير آموزش و توسعه منابع انساني با تشكر از حضور پدر شهيد احمدي روشن در ذوب آهن ، ابراز اميدواري نمود كه افتتاح اين پايگاه چون نهالي پربار براي شركت افتخار آفريني كرده و با حضور و گردهمايي بسيجيان در آن ، پيشرفت ها و نتايج شايسته اي را به همراه داشته باشد .

در ادامه اين مراسم رحيم احمدي روشن پدر شهيد مصطفي احمدي روشن طي سخناني با ابراز خوشحالي از حضور در ذوب آهن و در ميان كاركنان اين شركت  از دلجويي همكاران ذوب آهني و تشكيل پايگاه بسيج با نام فرزند خود تشكر نمود و ويژگي اصلي فرزند شهيد خود را محبت به پدر و مادر و توجه خاص به خانواده دانست و گفت : آن شهيد بزرگوار ، يك سرباز وفادار براي صنعت هسته اي كشور و كل نظام بود و تلاش شبانه روزي او در امر غني سازي اورانيوم و پيشرفت هسته اي كشور زبانزد است .

وي افزود : قبل از ترور دانشمندان هسته اي شهيد احمدي روشن بر انجام غني سازي 20 درصدي تاكيد نمود و پيش بيني نمود كه با انجام اين كار خصومت استكبار جهاني تشديد شده و جان دانشمندان ما به خطر خواهد افتاد چرا كه در اين مرحله شعار ما مي توانيم تحقق يافته و صنعت هسته اي ايران ديگر به سرانجام رسيده است . سرانجام هم چنين شد و بعد از ترور شهيدان مسعود علي محمدي ، مجيد شهرياري  و داريوش رضايي نژاد نوبت به ترور اين جوان دانشمند 32 ساله رسيد چرا كه براي دشمن قابل قبول نبود كه جواني 32 ساله تا اين حد به علم و آگاهي هسته اي رسيده باشد .

در ادامه اين برنامه ها حجت الاسلام والمسلمين عباسعلي نعمتي فرمانده پايگاه شهيد احمدي روشن نيز طي سخناني گفت : شهادت افتخار بزرگي است كه به هر كس داده نمي شود و تمامي شهداي ما و شهيد احمدي روشن ويژگي هاي فوق العاده اي داشته اند كه به افتخار شهادت نايل آمدند.

وي گفت : مجموعه مديريت آموزش چون يك محل علمي بود شايسته بود كه نام يك شهيد عالم ودانشمند بر پايگاه بسيج آن نهاده شود .

در پايان اين مراسم افتتاحيه ، حكم فرماندهي حجت الاسلام والمسلمين نعمتي به وي داده شد و بعد از اتمام مراسم ، رحيم احمدي روشن با حضور در كارگاه 48 مهندسي كل مكانيك و حضور در جمع حلقه صالحين شهيد احمدي روشن مستقر در اين مهندسي با كاركنان و بسيجيان اين حلقه ديدار و  با تلاش  هاي آنان آشنا شد .  وي در پايان به مناسبت هفته درختكاري در مراسم نمادين كاشت نهال در محوطه رستوران كل مكانيك شركت نمود

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه