فرماندار ویژه بابل خبر داد

راه‌اندازی مشاغل خرد در مجموعه گل نیلوفر بابل

کد خبر : 9623
یکشنبه 21 آبان 1396 - 10:32

فرماندار ویژه بابل گفت: با پیشنهاد استاندار مازندران، مشاغل خرد و صنایع دستی کوچک در مجموعه گل نیلوفر آبی راه‌اندازی تا در اشتغال منطقه نقش موثری ایفا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارگری مازندران، قربانعلی ولی‌زاده اظهار کرد: استاندار مازندران در یک بازدید غیر رسمی در بابل حضور یافته بود بعد از دیدار و نشست با امام جمعه بابل به پیشنهادم از مجموعه گل نیلوفر به عنوان یک مجموعه تفریحی و گردشگری بابل بازدید کرد.

 وی افزود: استاندار مازندران با ابراز خوشحالی از وجود این مجموعه گردشگری در بابل، پیشنهاد داد مشاغل خرد و صنایع دستی کوچک در این مجموعه راه‎اندازی تا در اشتغال منطقه نقش موثری ایفا کند.

فرماندار بابل تصریح کرد: در حال حاضر طرح مطالعاتی مجموعه گل نیلوفر در حال آماده سازی است.

 این مسؤول با اشاره به اینکه رویکرد فرمانداری، شورای شهر و شهردار منتخب بابل رفع مشکل فاضلاب تالاب حیدرکلا و توجه به این مجموعه گردشگری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیاز بابل اتحاد و همدلی مسؤولان و مردم برای رفع مشکلات در فضایی آرام و بدون حاشیه است.

ولی‌زاده با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در همراهی مسؤولان برای توسعه شهرستان دارند، از مسؤولان خواست از رسانه‌ها به عنوان یک بازوی حمایتی برای رفع نارسایی‌ها و مشکلات موجود شهری استفاده کنند.

/فارس

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه