به همت بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان ساوه:

راه اندازی خط تولیدی مواد ضد عفونی کننده در کارخانه رهاورد دارو

کد خبر : 14763
پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 12:51

بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی با تعامل و همکاری با مدیر عامل کارخانه رهاورد دارو و اخذ مجوز های لازم اقدام به راه اندازی یک خط تولید مواد ضد عفونی کننده در شهرستان ساوه نمود.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم افزایش تولیدات مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده توسط کارخانجات، با همت و تلاش مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات استان مرکزی و شهرستان ساوه با تعامل و همکاری با مدیر عامل کارخانه رهاورد دارو و اخذ مجوز های لازم، خط تولیدی مواد ضد عفونی کننده در این کارخانه ایجاد و مواد تولیدی در اختیار مردم قرار گرفت.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان مرکزی با بیان اینکه یکی از مشکلات این واحد تولیدی تامین مواد اولیه است گفت: در خصوص تامین مواد اولیه این کارخانه اقداماتی انجام گرفته ومجوزهای لازم برای راه اندازی خط تولیدی مواد ضد عفونی کننده اخذ شده.

ربیعی افزود: با راه اندازی این خط تولید نیاز شهرستان ساوه و استان به مواد ضدعفونی کننده تا حدودی زیادی برطرف خواهد شد و این امکان وجود دارد تا با افزایش روند تولید بتوانیم به سایر استان های کشور نیز این محصولات را ارسال کنیم.

سرهنگ ربیعی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از تمام توان خود در جهت رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان استفاده می کند و از سایر دستگاه ها انتظار می رود با یک روحیه جهادی و انقلابی در این مسیر گام بردارند .

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه