مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمانشاه:

راه توسعه و پیشرفت، هم افزایی و هم اندیشی بین مدیران ادارات و کارخانجات است

کد خبر : 14095
دوشنبه 11 آذر 1398 - 13:31

سرهنگ برزو شریفی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمانشاه در جلسه هیئت اندیشه ورز این سازمان گفت: راه توسعه و پیشرفت، هم افزایی و هم اندیشی بین مدیران ادارات و کارخانجات است.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، هیئت اندیشه ورز بسیج کارگران و کار خانجات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور مدیران کل ادارات ، روسای دستگاه های اجرایی، فرماندهان محترم حوزه های تابعه، مربیان صالحین و اعضاء هیئت اندیشه ورز استان و نواحی به میزبانی پایگاه شهدای استانداری برگزار گردید.

در ابتدا و پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی کلیپی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی در کارخانجات و دستگاه های اجرایی پخش شد.

سرهنگ پاسدار برزو شریفی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان با تاکید بر هم افزایی و هم اندیشی بین مدیران ادارات و کارخانجات گفت:  هم افزایی و هم اندیشی مدیران ادارات و کارخانجات را در برگزاری اردوهای جهادی یک روزه در نهضت خدمات رسانی به مناطق محروم و حاشیه شهرها، شیفت ایثار ، حمایت از کالای ایرانی ، مباحث مربوط به امر به معروف و نهی از منکر ، ارتقاء وجدان کاری و بررسی و ارائه راهکارهای حل مشکلات و معضلات در جامعه کارگری و کارفرمایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه ریزی برای توسعه استان را از مهم ترین مسائل مورد بررسی در هیئت های اندیشه ورز دانست.

جعفر همتی بازرس ویژه و مشاور ارشد استاندار در امور اجرایی ضمن تاکید بر فرهنگ و تفکر بسیجی ، جهادی و انقلابی  گفت: راه برون رفت از مشکلات کنونی کشور خدمات رسانی خوب، تکریم ارباب رجوع و اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه به تشریح و تبیین ویژگیهای بسیجیان از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداختند و صداقت، ایثار و از خود گذشتگی، ولایت مداری، تواضع و فروتنی و آمادگی لازم در مقابل هرنوع توطئه و تحریم ها را از مهم ترین ویژگی های یک فرد بسیجی عنوان نمودند و بر آمادگی مجموعه استانداری برای کمک و هم افزایی به ماموریت های ابلاغی بسیج و سپاه استان تاکید داشتند.

سردار ریحانی فرمانده محترم سپاه استان دلیل دشمنی نظام استکبار با نظام جمهوری اسلامی را تنها و تنها وجود دین دانست و گفت: امام (ره) بسیج را در تراز جهانی دید نه در سطح کشور و منطقه و هدف آن را دفاع از دین خدا و محوریت اسلام میدانست.

سردار ریحانی در ادامه افزود: تفکر بسیجی جهان را ترسانده و به الگویی برای دیگر کشورهای منطقه تبدیل شده، داشتن روحیه مقاومت، ایمان و اعتقاد باید در بسیجیان تقویت شود تا بتوانیم به آن هدف والایی که در اندیشه های امام (ره ) و مقام معظم رهبری می باشد برسیم.

ایشان در ادامه و در مورد بسیج کارگران افزود: بسیج باید روحیه سخت و نیمه سخت خود را حفظ کند، حضور بسیجیان اقشار مختلف خصوصا کارگران عزیز در میدان باعث شد که در اغتشاشات اخیر آسیبی به ادارات و کارخانجات استان وارد نشود.

سردار ریحانی در ادامه یکی از راه های تقویت روحیه جهادی را برگزاری شیفت ایثار دانست و گفت: باید برگزاری شیفت ایثار در کارخانجات تقویت شود و به شکل و بهتری ادامه داده شود تا بتوانیم در راستا تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه