رتبه 17 کارخانه لاستیک کرمان بین 350 تولید کننده لاستیک

کد خبر : 866
سه شنبه 18 آذر 1393 - 09:55

رئیس خانه صنعت و نایب رییس شورای عالی قشر بسیج کارگری کرمان گفت: کارخانه لاستیک کرمان بین 350 تولید کننده لاستیک رتبه 17 را کسب کرده است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، علی‌اکبر مشرفی، رئیس خانه صنعت و نایب رییس شورای عالی قشر  بسیج کارگری استان کرمان در جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری با بیان اینکه تولید در کرمان نسبت به گذشته  بهتر شده است، گفت: در پنج سال گذشته تولید مس در کرمان حدود 60 هزار تن در سال بوده است که هم‌اکنون به حدود 200 هزار تن در سال رسیده است، در گذشته سنگ آهن را از کوه استخراج و خاک آن را صادر می‌کردیم در حالی که به جایی رسیدیم که سالانه هشت میلیون تن فولاد تولید می‌کنیم.

وی افزود: ما تا چند سال گذشته قادر به تولید خودرو در استان کرمان نبودیم اما در حال حاضر در حال رسیدن به تولید حدود 100 هزار اتومبیل در این استان هستیم.

مشرفی فعال بودن هزار کارخانه تولیدی در استان کرمان را نسبت به گذشته بی‌سابقه دانست و یادآور شد: ما هم‌اکنون دارای فن‌آوری لاستیک و مرکز  تحقیقات در استان هستیم، کارخانه لاستیک کرمان در جهان رتبه 17 را بین 350 تولید کننده لاستیک داراست.

در ادامه حسین باقری، مسئول سازمان بسیج کارگری کرمان با بیان اینکه برگزاری مراسم اربعین در کربلا بزرگترین راهپیمایی جهان محسوب می‌شود، افزود: اگر رسانه‌های کشورهای اسلامی به نحو صحیح و گسترده بتوانند این مراسم را پوشش دهند تبلیغات رسانه‌های معاند در پروژه اسلام هراسی را بی‌اثر خواهند کرد و از طرفی زمینه گسترش اسلام ناب و سلوک امام حسین(ع) در جهان فراهم خواهد شد.  

در این جلسه مقرر شد کارگروه تخصصی برای برنامه هم اندیشی مدیران عرصه تولید جداگانه تشکیل شود، کارگروه تخصصی ویژه جذب به منظور ایجاد رده در کارخانه‌های فاقد پایگاه تشکیل شود و چکیده فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نیز درباره مسائل روز توسط بسیج کارگری تهیه و در اختیار اعضا قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه