رزمایش استانی فضای مجازی در کهکیلویه و بویر احمد برگزار شد

کد خبر : 8849
دوشنبه 6 شهریور 1396 - 10:41

فرمانده سپاه فتح استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: رزمایش استانی فضای مجازی در کهکیلویه و بویر احمد از تاریخ 5 الی 7 شهریور برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، سرداریدالله بوعلی فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد رزمایش استانی فضای مجازی و شباب را از تاریخ 5 الی 7 شهریور با رمز یا جوادالائمه آغاز کرد.

وی در این رابطه اظهار داشت: سپاه فتح در عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و همچنین شباب گام های موثری برداشته و خوشبختانه وضعیت استان هر روز نسبت به روز قبل در حال پیشرفت است.

فرمانده سپاه فتح کهکیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه رتبه‌های خوبی را در این زمینه در سطح کشور کسب کرده‌ایم، افزود: در زمینه تولید نرم افزارهای اندروید توانستیم مقام چهارم را در کشور کسب کنیم و همچنین در رابطه با بحث فعالیت در شبکه‌های مجازی و شباب مقام سوم را کسب کردیم که همه این‌ها نشانه استعداد و ظرفیت استان کهکیلویه و بویر احمد در این حوزه است.

سردار بوعلی با عنوان اینکه با برگزاری چنین رزمایش‌هایی می‌توان استعدادهای درخشانی را پیدا کرد، بیان داشت: پیدا کردن چنین استعدادهایی نیازمند به رزمایش‌های پی در پی و حضور تمام بسیجیان ما در این رزمایش‌هاست که به لطف خدا بتوانیم در این عرصه هرچه زودتر با جایگاه‌های بالاتری دست پیدا کنیم

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه