شیفت ایثار کارگران، دست یاریگر کارفرمایان

رزمایش سراسری شیف ایثار در شهرستان فلاورجان

کد خبر : 15508
سه شنبه 14 مرداد 1399 - 14:30

برگزاری رزمایش سراسری شیفت ایثار در قالب کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در شهرستان شهیدان خط شکن،فلاورجان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، رزمایش شیفت ایثار همزمان با سراسر کشور و به منظور لبیک به ولی امر مسلمین در قالب کمک مومنانه از تاریخ دهم لغایت چهاردهم مرداد ماه در کارخانجات استان اصفهان اجرا گردید.

در شهرستان فلاورجان نیز این رزمایش با شکوه و به صورت گسترده در سطح واحد های تولیدی و صنعتی اجرا گردید.

فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات فلاورجان گفت: شیفت ایثار در این شهرستان در طول سال به صورت متناوب در حال اجرا می باشد که به صورت گسترده و ویژه دراین چهار روز رزمایش ۳۱۰ نفر نزدیک به۱۲۴۰ ساعت رایگان در قالب کمک مومنانه و کمک به اقشار آسیب پذیر همراه بود.

ایشان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مدیران واحد ها هزینه این شیفت به همراه کمک هایی از سوی مجموعه مدیریت شرکت جهت تهیه بسته های معیشتی و همچنین لوازم التحریر برای اقشار آسیب پذیر از کرونا تهیه گردیده است.

کاظم زاده در ادامه افزود: حدود ۵۴۰ بسته خوراکی ،بهداشتی و لوازم التحریر در مرحله دوم رزمایش میان آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان توسط مجموعه بسیج کارگران و کارخانجات توزیع خواهد شد.

ایشان در پایان ضمن تشکر از همه کارگران و مدیران شهرستان گفت: هدف اصلی این دست برنامه ها تقویت روحیه کار جهادی و پیوند کارگر و کارفرما می باشد که ان شا الله این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه