مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

روحيه بسيجي خلاقيت و نوآوري را در عرصه كار متجلي مي‌كند

کد خبر : 164
یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 - 15:26

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: روحيه بسيجي خلاقيت و نوآوري را در عرصه كار متجلي مي‌كند؛ بنابراين كارگر بسيجي ضمن اعتقاد و التزام علمي به اسلام، قوانين نوآوري و خلاقيت، وجدان كاري و روحيه كار جمعي را از خود بروز مي‌دهد.

 

عبدالمجيد بامري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان به مناسبت نهم ارديبهشت ماه روز قشر بسيج كارگري اظهار داشت: تفكر بسيجي در هر زماني راهگشاي مسائل به ظاهر  حل‌نشدني است.

وي افزود: تفكر بسيجي در ايران اسلامي با توجه به ارزش‌ها و هنجارها و فرهنگ غني ايراني، تاثير و قدرت بيشتري پيدا مي‌كند و كارگران بسيجي از آنجايي كه مي‌توانند با دلسوزي و وجدان كاري تعامل بيشتري با كارفرمايان و دولت داشته باشند، مي‌توانند تاثير بسياري در سه جانبه‌گرائي و موفقيت اهداف تعيين شده داشته باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بيان كرد: ميزان تعهد جامعه كارگري به امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوري اسلامي به واسطه تقديم 14 هزار شهيد كه بعد از بسيج دانش‌آموزي بيشترين آمار شهدا است، تعهدي مردانه است.

بامري افزود: آن زمان كه كشور درگير جنگي تحميلي بود اين قشر زحمتكش علاوه بر تأمين بخشي نيروي انساني مورد نياز مناطق عملياتي، در جبهه ديگري نيز مشغول نبرد بودند و آن جبهه كار و تلاش بود و به حقيقت در اين جبهه هم عاشقانه چرخ‌هاي توليد را همواره در گردش نگاه مي‌داشتند تا كشور در بعد اقتصادي دچار مشكل نشود .

وي افزايش بهره‌وري و درآمد سرانه ملي را نقش عمده و اساسي كارگران در اقتصاد كشور عنوان كرد و گفت: كارگران به عنوان قشر عظيم مصرف‌كنندگان جامعه با مصرف كالاي داخلي و ايراني نقش بزرگي در چرخه اقتصادي كشور ايفا مي‌كنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به در پيش بودن انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز رياست جمهوري و نقش مهم و بسزاي آحاد ملت به ويژه كارگران و بسيجيان تصريح كرد: كارگران و بسيجيان با حضور پرشور و مقتدرانه در انتخابات آتي با پيروي از مقام معظم رهبري مشت محكمي بر دهان دشمنان انقلاب و نظام خواهند زد.

بامري گفت: نامگذاري سال‌ها توسط مقام معظم رهبري را موجب بسيج امكانات و خلاقيت و نوآوري براي شناخت و حل مهمترين اهداف پيشروي نظام در هر سال است كه علاوه بر فرهنگ‌سازي و ارتقاي آن و شناساندن مشكلات و فرصت‌ها به فعاليت‌هاي متعدد درون كشور جهت‌دهي مي‌كند و معياري براي ارزيابي فعاليت‌ها بدست مي‌دهد.

حمايت از توليدكنندگان داخلي تاكتيك عملي در مقابله با كارشكني دشمنان است

وي اظهار داشت: در سال جاري با عنايت به نامگذاري مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) به عنوان سال حماسه سياسي،حماسه اقتصادي، همانند سال گذشته توجه به مصرف كالاي داخلي و حمايت از توليدكنندگان داخلي به عنوان يك تاكتيك عملي براي رشد ثروت ايراني و مقابله با كارشكني دشمنان جمهوري اسلامي مورد اهتمام بايد باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: با افزايش كيفيت كالاي ايراني تمايل مصرف كنندگان به خريد كالاي ايراني بيشتر شده و از سوي ديگر به عنوان مصرف كننده نهايي و قشري از اقشار مردم فرهنگ خريد كالاي ايراني را در فرهنگ خانواده نهادينه كرد.

بامري تأكيد كرد: بايد به دنيا بفهمانيم كه علي رغم عقيده آنها در خصوص عدم هماهنگي ميان دين، اخلاقيات و معنويات با صنعت و پيشرفت، مي توان اين دو را در كنار هم داشت و پيشرفت نيز كرد.

وي مهمترين اهداف و اولويت‌هاي در سال 92 در جامعه كارگري را نهادينه كردن فرهنگ مسئوليت‌پذيري، توسعه ساختار سازماني، تقويت و توسعه كارآمدي در توليدات اقتصادي با بهره‌گيري از فرهنگ بسيج، ايجاد خودباوري، خوداتكايي و خودكفايي در عرصه صنعت، افزايش كيفيت توليد و بهره‌وري و كمك به اصلاح الگوي مصرف عنوان كرد.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه