روزه داری همگام با سختی در کنار طلای سیاه

کد خبر : 4919
یکشنبه 6 تیر 1395 - 11:09

حسین صدرمنش پیمانکار عسلویه با روزه داری در منطقه پارس جنوبی با میزان رطوبت 80 درجه و دمای 47 درجه سانتی گراد جهت به دست اوردن رزق حلال و خدمت به ایران می کوشد.

حسین صدرمنش پیمانکار عسلویه دارای مدرک کارشناسی عمران در گفت و گو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور گفت: به مدت 9 سال است که با مدرک کارشناسی عمران در واحد پتروشیمی مبین به عنوان سرپرست پیمانکار ، با یک گروه عمرانی در زیر ساخت ها مشغول فعالیت هستم. این کار سختی و مشقت های خود را داراست، اعم از دوری دو ماهه از خانواده و یا کار با زبان روزه که همه و همه را به خاطر ابادانی کشور به جان خریده ام.

این جوان 35 ساله افزود: با روزه داری در منطقه پارس جنوبی با میزان رطوبت 80 درجه و دمای 47 درجه سانتی گراد جهت به دست اوردن رزق حلال و خدمت به ایران می کوشد و افطار به دور از خانه و کشانه نیز سختی های کار را دو چندان کرده است، اما تا حدی که در توان باشد، از شیفت شب جهت انجام امور استفاده می کنیم، کار را سبک تر و گاها کندتر پیش می بریم اما از پا نمی نشینیم، چون اعتقاد داریم که پارس جنوبی و منطقه عسلویه حکم تپش قلب ایران را دارد.

وی همچنین بیان کرد: امیدواریم با دعای خیر ملت ایران به خصوص در این شب های عزیز پیش رو، فعالیت به خوبی پیش رود تا به دنیا ثابت کنیم " ما می توانیم" همان طور که تاکنون ما کارگران ایران در نگاه رهبر عزیزمان رو سفید بوده ایم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه