به مناسیت هفته بسیج و به صورت ویدئو کنفرانس رخ داد:

رونمایی از کتب شهدای شاخص کارگری کشور

کد خبر : 15947
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 15:09

همزمان با هفته بسیج، سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولین بسیج ادارات کار استان ها، مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات استان ها و فرمانده هان پایگاه های کارگری دیدار و از کتب شهدای شاخص کارگری کشور رونمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با هفته بسیج، سردار رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولین بسیج ادارات کار استان ها، مسئولان بسیج کارگران و کارخانجات استان ها و فرمانده هان پایگاه های کارگری دیدار و گفت و گو کردند.

 

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل شورای عالی هماهنگی بسیج را در انسجام و یکپارچه سازی فعالیت ها موثر و ضروری دانست.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه، این موفقیت در سایه کار بسیجی و مجاهدانه بوده است بر استفاده از ظرفیت های بسیج در اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.

شریعتمداری  ارتباط بین اتاق های اندیشه ورز بسیج با موسسات پژوهشی را ضروری خواند و گفت: بسیج جامعه کارگری باید با موسسه کار و تامین اجتماعی که موسسه عالی مطالعه و پژوهش در این عرصه است، همکاری نزدیکی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: شجره طیبه بسیج، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، صبر و پایداری، شجاعت، شهادت طلبی و بی رغبتی آنها به دنیا را از دیگر خصوصیات بسیجیان دانست و تاکید کرد: اگر شجاعت و شهادت طلبی بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی نبود، ایستادگی در مقابل دشمن با آن همه تجهیزات ممکن نبود.

وی با تاکید بر اینکه رفتار بسیجی، شیرازه زندگی یک مسلمان است گفت: بسیجی در زندگی خانوادگی و شغلی خود ویژگی های خود را حفظ می کند.

سردار رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: بسیجی بودن به کارت بسیج داشتن نیست بلکه به داشتن روحیه انقلابی است، با حفظ روحیه بسیجی و همدلی و همراهی می توانیم این برهه از مشکلات را نیز پشت سر بگذاریم و سازمان بسیج کارگری در کنار تمام بسیجیان کشور و سایر اقشار آماده تلاش برای حل مشکلات است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور  اقدامات ایثار گونه کارگران و کارفرمایان را در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا ستودنی دانست و افزود: کارگران با هماهنگی با کارفرمایان با برگزاری ساعت ها شیفت ایثار و اختصاص هزینه های آن برای کمک های مومنانه به یاری کارگران و خانواده های آسیب دیده از شیوع این ویروس منحوس شتافتند.

سردار رعیتی فرد داشتن روحیه بسیجی را راه حل برون رفت از مشکلات کنونی دانست و گفت:اگر بین مسئولان و دست اندر کاران امور روحیه بسیجی پر رنگ تر بشود و همچون فرمانده هان دوران دفاع مقدس خود را در میان میدان ببینند و سریازان و نیرو های خود را فرا بخوانند مطمئنا  همه با جان و دل سعی در برطرف کردن مشکلات خواهند گذاشت و به لطف خدا همچون دوران جنگ تحمیلی پیروز خواهیم شد.

در این مراسم از کتب شهدای شاخص کارگری کشور  رونمایی شد.

این کتب به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور تهیه، تدوین و به چاپ رسیده است.

از جمله کتب چاپ شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 همچنین از کتاب های شهید آتش (زندگی نامه داستانی شهید علی اصغر موسی پور)، یل حاجی نصری (بر اساس زندگی نامه داستانی شهید حسینعلی یاوری)، آخرین عملیات من (برش هایی از زندگی سردار شهید حاج علی محمد پور)، خسرو خوبان (زندگی نامه داستانی سردار شهید قلعه ای)، از کوره های زمین (زندگی نامه داستانی شهید محمد کلاته)، هوگند (زندگی نامه داستانی شهید غلامرضا حاجی)، غروب پشت دره چمن باغ (بر اساس زندگی نامه شهید اصغر بهاری).

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه