همزمان با هفته بسیج و در استان آذربایجان شرقی رخ داد:

رونمایی از یادمان نقش شهدای کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس

کد خبر : 15950
دوشنبه 3 آذر 1399 - 18:24

همزمان با هفته بسیج، حبیب دباغی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجان شرقی در برنامه زنده تلویزیونی چای نبات شبکه سهند حضور و از یادمان نقش شهدای کارگری و کارفرمایی در دفاع مقدس رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج و در آستانه میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع)، حبیب دباغی مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجان شرقی جهت تشریح برنامه های هفته بسیج در برنامه زنده تلویزیونی سحرلر(چای نبات) شبکه سهند حضور یافت.

دباغی در این برنامه ضمن اشاره به نقش برجسته کارگران در عرصه تولید و اقتصاد کشور گفت: کارگران عزیز، این افسران جبهه اقتصادی کشورعلی رغم مشکلات تحریم و شیوع بیماری کرونا تا بحال ضمن تلاش وافر، به افزایش تولید و بهره وری 30 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته اقدام نموده اند بطوری که تعدادی از کارخانجات تولید کننده دارو و مواد ضدعفونی ومواد نفتی بصورت شبانه روز مشغول تولید می باشند.

وی در ادامه به نقش برجسته تولیدگران استان آذربایجان شرقی در رفع مشکلات تولیدی و نیاز داخلی اشاره نمود واعلام کرد: در وضعیت فعلی نزدیک به 50 درصد ویال و سرم مایع مورد نیاز بیمارستان های کشور و مواد اولیه آنتی بیوتیک کل کشور در شرکت های این استان تولید وتامین می شود.

حبیب دباغی در ادامه به حمایت از کارگران عزیز در بخش معیشتی اشاره کرد و گفت: در چند ماه گذشته در چند مرحله بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه در بین کارگران عزیز توزیع شده و این امر خداپسندانه در روز بسیج و در شب ولادت حضرت زینب کبری (س) نیز ادامه و استمرار خواهد داشت.

در آخر برنامه نیز با حضور مدیر کل صداوسیمای استان از اولین یادمان نقش شهدای کارگری و کارفرمایی که مزین به تمثال مبارک سردار شهید محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی می باشد به همراه کتاب زندگینامه شهید محمد کلاته رونمایی گردید.

انتهای پیام/

 

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه