مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد:

زیر ساخت‌های استقرار صنایع در لامرد مهیاست

کد خبر : 5830
شنبه 1 آبان 1395 - 12:48

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با توجه به همگرایی مطلوب دستگاه‌های اجرایی در استان‌فارس احداث زیر ساخت‌های منطقه براساس برنامه زمان‌بندی شده عملیاتی شده است.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سید ابوالحسن حقایقی امروز در نشست مطبوعاتی در شیراز افزود: خوشبختانه مدیران استانی درک صحیح و درستی از جایگاه منطقه ویژه اقتصادی لامرد دارند و همین امر سبب شده تا برای رفع موانع با چالش کمتری مواجه باشیم.

وی ضمن تشریح برنامه‌های در دست اقدام اضافه کرد: در مرحله نهایی استقرار صنایع در این منطقه افزون بر 30 هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد می‌شود که تحول عظیمی در اشتفال آفرینی  ایجاد می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: رعایت مسایل زیست‌محیطی از یک‌سو و تضمین ایمنی محیط کار برای شاغلان در سطوح مختلف مد نظر بوده، بنابراین در طراحی‌های انجام شده ، به این مسایل توجه کافی داشته‌ایم.

وی بیان کرد: علاوه بر صنایعی مانند آلومینیوم که هم اکنون در حال ساخت است، شرایط و بستر لازم برای استقرار پتروشیمی و صنالیع پایین دستی آن فراهم شده و  در حال رایزنی با متقاضیان سرمایه‌گذاری برای طی تشریفات قانونی در این مورد هستیم.

حقایقی گفت: یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی استفاده از ظرفیت‌های مناطق ویژه اقتصادی است که لامرد با توجه به مزیت‌های فراوان از امتیازات خاصی در این عرصه برخوردار است.

منبع خبر/ ایلنا

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه