به همت گروه جهادی شهدای ماشین‌سازی اراک صورت گرفت:

ساخت دومین دستگاه پلیسه زن تولید ماسک در اراک

کد خبر : 14989
شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 14:12

با تلاش و همت بسیجیان جهادی شرکت ماشین سازی اراک دومین دستگاه پلیسه زن تولید ماسک دراراک ساخته و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم استفاده بیشتراز اقلام بهداشتی از جمله ماسک، تولیدگران دست به کار شدند و از هر زمان و مکانی برای تولید این کالای بهداشتی و ضروری استفاده کردند.

با توجه به شرایط ویژه تولید ماسک هم از نظر فنی و هم از نظر بهداشتی، تولید آن برای کارگاه ها و مراکزی که تجهیزات آنها کامل نبود، روند تولید را با کندی مواجه ساخته بود تا اینکه کارگران جهادی و بسیجی شرکت ماشین سازی اراک در اقدامی جهادی از سوم فروردین 99 با حضور در شرکت شروع به ساخت دستگاه پیله ( پلیسه ) زنی ماسک نمودند.

حجازی فرمانده پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات شرکت ماشین سازی اراک گفت: هشتم فروردین 99 تلاش کارگران بسیجی شرکت جواب داد و با حضور فرمانده سپاه و استاندار استان از دستگاه پلیسه زنی ماسک رونمایی شد.

حجازی با اشاره به این نکته که مشابه این دستگاه را نداشته و جهادگران از روی مشاهده فیلم این دستگاه را ساخته اند افزود: این دستگاه قابلیت پلیسه زنی بر روی 1200 عدد ماسک را در ساعت دارا می باشد.

فرمانده پایگاه بسیج کارگران و کارخانجات شرکت ماشین سازی اراک گفت: آزمون و خطا های زیادی انجام شد تا بالاخره  اواخر فروردین 99 دومین دستگاه پلیسه زنی نیز تولید گرفت.

وی افزود: اینبار دستگاه بسیار فنی تر و با نقشه کامل تولید و ایرادات نمونه قبل برطرف گشته بود.

حجازی با اشاره به  توان تولید این دستگاه گفت: توان پلیسه زنی دستگاه جدید در هر ساعت معادل 2600 عدد ماسک می باشد که از نمونه قبلی بیشتر است.

شایان ذکر است که بسیجیان جهادی شهدای شرکت ماشین سازی اراک تا کنون بیش از 400 هزار ماسک را بدون دریافت کوچکترین مبلغی پلیسه زده ودر اختیار کارگاه ها قرار داده اند.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه