سخنرانی فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی در خصوص فتنه در نقده

کد خبر : 6723
چهارشنبه 15 دی 1395 - 09:48

به گزارش خبرگزاری بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، کارگران کشت و صنعت مهاباد جهت پیگیری مطالبات کارگران و دریافت حقوق حقه خود 28 روزاست در سرمای زمستان و زیر بارش برف کنار محوطه ی مجتمع کشت و صنعت با برپایی چادر تحصن کرده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج کارگری سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی در نقده تأکید کرد که مسئولان و نمایندگانی که عظمت نهم دی را درک نکنند توسط مردم از صحنه سیاسی بیرون رانده می شوند.

سردار خرّم فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی، در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 99 دی که با حضور  مسوولین ؛ فرماندار ،اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان نقده در مسجد صاحب الزمان (عج)برگزار شد، پیام حماسه 9دی سال 88 را استمرار راه شهداء که همه اقشار مردم روی آن تاکید دارند.

سردار عابدین خرّم با اشاره به فرمایشات امیرالمؤمنین درباره بصیرت که فروده بودند “بدانید که هر وقت بخواهید حق را بشناسید آن را با افراد نشاسید افراد را با حق بشناسید” گفت: کسانیکه قرآن و اهل بیت را رها کردند بخاطر منافعی بود که به آن پیوسته بودند،کسانیکه به خاطر منفعت دنیوی به قرآن و عترت چنگ میزنند اهل فتنه هستند.

وی انقلاب اسلامی را در ذات خود دارای ماهیتی دانست که بر اساس آن به پیروزی رسید و افزود: واقعیت انقلاب اسلامی باعث شده دشمن با روشهایی مثل تحریم، ترور و تهاجم فرهنگی در کمین آن بنشیند.

فرمانده سپاه شهداء با بیان اینکه در هیچ جای دنیا مثل ایران به انتخابات و مشارکت مردم اهمیت داده نمی شود اظهار کرد: سه دهه از عمر نورانی انقلاب اسلامی سپری شده بود و مردم سالاری دینی در حال انجام بود و هر دو سال یک انتخابات در این کشور برگزار میشد، مردم متناسب با شرایط رای میدانند و اگر مشارکت سیاسی مردم در سال ۸۸به اوج خود رسید بخاطر ظرفیتی بود که نظام اسلامی ایجاد کرده است.

سردار خرّم سرآغاز شروع فتنه را تشکل ستاد صیانت از آراء عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در ۱۴خرداد تذکراتی به نامزدها دادند که ارزشها و مردم را در نظر بگیرند و از خطوط قرمز عدول نکنند اما برخی در داخل بدستور غربی های جنایتکار برای اضمحلال انقلاب اسلامی ستاد صیانت از آراء تشکیل دادند

وی گفت: در حالیکه رهبری تذکر میدادند مواظب باشید بین صفوف مردم چند دستگی ایجاد نشود برخی به بهانه دفاع از رای مردم در حال حمله به اصول انقلاب اسلامی بودند و خودشان هم اعتراف کردند که انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار داشت: در روز ۲۲خرداد بعد از انتخاباتی که رای به اصل نظام بود ۸۵درصد مشارکت کردند و به دنیا اعلام شد که به نظام و رهبری وفاداریم و در شرایطی که دنیا در حال تغییر موضعش در قبال ایران بود و حتی داشتند فناوری هسته ای را هم قبول میکردند و علاوه بر آن ایران را بعنوان قدرتی تاثیرگذار در معادلات متطقه ای قبول کرده بودند برخی برای هجمه به ایران به دشمن کد دادند که لعنت خداوند بر آنان باد.

عابدین خرّم تصریح کرد:کسی که در شب انتخابات گفت من پیروز قطعی انتخاباتم از عوامل فتنه بود که برای ایجاد تشکیک بین مردم تلاش میکرد رهبری هم گفتند اگر اعتراض دارید از مبادی قانونی پیگیری کنید و حتی برخی که میدانستند چنین تقلبی امکان ندارند اما قرار بود آشوب کنند نه تمکین.

وی افزود: رهبری در ۲۷خرداد در نماز جمعه مشهور گفتند که موضوع انتخابات را دستاویز برای هجمه دشمن قرار ندهید و خط تان را با دشمن جدا کنید اما گوش ندادند و حمله به مراکز اداری، نظامی، بسیج و مساجد را در دستور کار قرار دادند و ۸ماه آشوب برپا کردند. چقدر دردآور بودند در حالیکه مردم راه شان را از آنها جدا کرده بودند در روز قدس شعارهای نامبارکی دادند از جمله نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، استقلال آزادی جمهوری ایرانی.

سردار خرم ادامه داد: آنها به دنبال حکومتی بودند که مردم در سال ۵۷آن را زیر پا له کردند.مردم به پیروی از رهبری فقط نظاره گر بودند، ندا آقا سلطان را کشتند و خودشان هم مصاحبه کردند.فجایع عاشورای ۸۸از جمله آتش زدن پرچم امام حسین(ع) و رقص و پایکوبی و گوش ندادن به تذکرات رهبری باعث حماسه ۹دی شد.

او با بیان اینکه عده ای نامه نوشتند به آمریکا و اتحادیه اروپا و خواستار تحریم ایران شدند و اینطور القاء کردند که فناوری هسته ای عامل تحریم هاست گفت: آنها هنوز هم در حال نامه نگاری به دشمنام برای تحریم ایران هستند.

۹دی متعلق به مردم بصیر، دشمن شناس و موقعیت شناس است که هر جا انقلاب در خطر افتاد حاضر شدند. فرمانده سپاه شهداء با بیان این مطلب تصریح کرد 9دی را کسی نمیتواند مصادره کند چون بر محور ولایت فقیه و برائت از فتنه بود.

عابدین خرّم شهرستان نقده را هم شهری توصیف کرد که مردمانش فتنه های بسیاری را دیده و تجربه کرده اند اما هیچگاه دست از وحدت برنداشته و از دشمن اصلی غافل نشده اند.

فرمانده سپاه شهداء با تأکید بر اینکه “همان ۴۰میلیون نفری که در انتخابات 88 رای دادند، بیشتر از آن در روز نهم دی برای حفظ کشور به صحنه آمدند.” هشدار داد که مسئولان و منتخبان مردم باید به ۹دی به عنوان عظمت ملت ایران نگاه کنند و اگر مسئولان یا نمایندگان مجلس در گرامیداشت این روز شرکت نکنند مردم آنها را بیرون می اندازند

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه