در حاشیه یادواره 14000 شهید کارگری کشور:

سردار نقدی:مردم به تولید داخلی احترام بگذارند

کد خبر : 182
سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 13:53

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مردم جامعه اسلامی به تولید داخلی احترام بگذارند.

سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه یادواره 14000 شهید کارگری کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج اظهار داشت: امروز جبهه اصلی ملت ایران اسلامی جبهه اقتصادی بوده و خط مقدم ما در جنگ اقتصادی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بسیجیان در این جبهه نقش اول را دارند، اضافه کرد: تولیدات داخلی ما باید هر روز بیشتر از قبل رقابت خود را با کالاهای خارجی در بازار جهانی به نمایش گذاشته و کارگران با تلاش و عزم همگانی مردم در حمایت از کالاهای تولید داخلی، تولید خود را افزایش دهند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه مردم باید از کالاهای تولید داخل حمایت کنند، اذعان داشت: به هر میزان که مردم از کالاهای خارجی استفاده بیشتر داشته باتشند در واقع به سود جوانان و کارگران کشورهای خارجی است و این موجب بیکاری جوانان مسلمان شده و نوعی قدرناشناسی محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از تلاش کارگران ایرانی و تولید کالاهای داخلی، خاطرنشان کرد: برای نیل به اهداف پیشرفت ایران اسلامی باید اولا تولید کنندگان در تولیدات خود نهایت تلاش برای تولید کیفی و مرغوب داشته باشند و نیز مردم برای حمایت از تلاش کارگران، از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه