سرمایه گذاری مشترک ایران و کره در ساخت تراکتورLS

کد خبر : 8992
چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 09:51

بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه با اشاره به اینکه تولید انبوه تراکتور در فاز دوم صورت خواهد گرفت، گفت: در فاز دوم با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره به میزان ۲۰۰ میلیون یورو زمینه اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سازمان بسیج کارگری کشور، با حضور سرمایه‌گذاران کره‌ای و نمایندگان شرکت مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در کشور، از محصول جدید تراکتور LS رونمایی شد.

شریفی، بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه در مراسم رونمایی از دو محصول جدید ساخته شده در این واحد، گفت: محصول جدید تراکتور LS زرندیه با سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره جنوبی در دو طرح کابین‌دار و بدون کابین و با نام ULTRA۶۵ تولید در این واحد تولید شده است.

وی برخورداری از استاندارد آلایندگی را یکی از ویژگی‌های این محصول تولیدی عنوان و بیان کرد: این محصول سوخت کمتری را مصرف می‌کند همچنین با ۳۲ دنده جلو و ۱۶ دنده عقب کار می‌کند.

شریفی با اشاره به ظرفیت تولیدی این شرکت در تولید انواع تراکتور گفت: در فاز اول آغاز فعالیت تولید تراکتور در این شرکت با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید دو هزار تراکتور زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر فراهم شد.

وی با بیان اینکه در فاز دوم، علاوه بر تامین نیاز داخل زمینه صادارت محصولات به کشورهای خاورمیانه ایجاد می شود، اظهار کرد: در فاز دوم با تولید انبوه انواع تراکتور به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده تراکتور در کشور سالانه ۱۵ هزار دستگاه تراکتور در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار و سرمایه‌گذاری مشترک ایران و کره به میزان ۲۰۰ میلیون یورو زمینه اشتغالزایی برای ۵۰۰ نفر تولید خواهد شد.

رئیس هیات مدیره مجتمع کشت و صنعت فدک زرندیه با اشاره به اینکه در این شرکت مجهزترین تراکتورها با قابلیت‌های متنوع تولید می‌شود، محصولات این شرکت را متناسب با شرایط آب و هوایی ایران دانست و خاطرنشان کرد: این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که کشاورزان بتوانند با توجه به شرایط آب و هوایی و حتی در زمین‌های سخت کشاورزی نهایت بهره‌وری را از تولیدات این شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه