به همت کارگر بسیجی شرکت کابل کنترل سپهر

سود آوری 20درصدی کابل های کنترل ترمز و کلاج ایرانی برای صنعت کشور

کد خبر : 4653
شنبه 25 اردیبهشت 1395 - 12:02

عضوپایگاه بسیج شهید اصغربهاری گفت : کابل های کنترل ترمز و کلاج ایرانی کاملا بومی است و نمونه خارجی ندارد و سوداوری 20 درصدی برای صنعت کشور به همراه دارد .

محمد مایلی عضو پایگاه شهید علی اصغر بهاری در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج کارگری کشور در مورد اختراع تولید کابل های کنترل ترمز و کلاج برای ماشین های داخل و خارج ، از پیگیری ثبت نهایی این اختراع خبرداد و گفت :  این اختراع کاملا بومی و ایرانیست و نمونه خارجی ندارد .

مایلی از کارگران فعال شرکت کابل کنترل سپهر با تاکید بر واردات سیم بکسل به داخل کشور بخاطر عدم بهره مندی از مواد اولیه آن در داخل کشور ،از سود آوری 20درصدی کابل های کنترل ترمز و کلاج ایرانی  برای صنعت کشور خبرداد .

عضوپایگاه بسیج شهید اصغربهاری گفت: کیفیت خوب تولیدات داخلی در صنعت کشور مانعی برسر راه واردات تولیدات چینی دانست.

مایلی قیمت کابل های کنترل ترمز و کلاج ایرانی برای توزیع در بازار  را معادل 10 هزار تومان ، تخمین زد .

وی دستگاه سیم بکسل را از دیگر اختراعات خود برشمرد و در قیاس قیمت این طرح با نمونه های خارجی وارداتی  ، قیمت سیم بکسل سایز سه میلیمتر را معادل 400 هزار تومان و قیمت نمونه داخلی آن را معادل 300 هزار تومان عنوان کرد .

مایلی با اعلام هزینه واردات سیم بکسل در سال های گذشته با مبلغ 115 میلیارد تومان قیمت نمونه داخلی آن را 300 هزار تومان تخمین زد واین طرح را اهرم کاهنده واردات به ویژه در مصرف  سیم بکسل هایی در ابعاد یک و دو دهم میلیمتر تا پنج میلیمتر با قیمت تمام شده  40 درصد ارزان تر از نمونه خارجی آن معرفی کرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه