در بیانیه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور آمده است:

شرکت در انتخابات نشانه تامین امنیت جمهوری اسلامی و به رخ کشیدن اقتدار نظام است

کد خبر : 14724
چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 15:46

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در بیانیه ای از مردم شریف ایران اسلامی خواست تا بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی، در جمعه دوم اسفند 98 نقشه های دشمنان انقلاب را نقش برآب کنند.

به گزارش روابط عمومس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، این سازمان در بیانیه ای از مردم شریف ایران اسلامی خواست تا بار دیگر با حضور در پای صندوق های رأی، در جمعه دوم اسفند 98 نقشه های دشمنان  انقلاب را نقش برآب کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

من به شما عرض بکنم که انتخابات یک جهاد عمومی است؛ انتخابات مایه‌ی تقویت کشور است؛ انتخابات مایه‌ی آبروی نظام اسلامی است. ( امام خامنه ای مدظله العالی )

دوم اسفند 98 حماسه ای دیگر درگام دوم انقلاب اسلامی رغم خواهد خورد.

همه ما میدانیم که نظام سلطه میخواهد انتخابات ما را به چالش بکشد، دشمن تلاش میکند که به مردم القاء کند که ما مردم سالاری رارعایت نمیکنیم و انتخابات را کانالیزه میکنیم ، دشمن تلاش میکند ابتدا مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد و به سبب آن افراد مطلوب و موثر به مجلس راه پیدا نکنند، حال  وظیفه شرعی و اخلاقی ما صدق می کند که علاوه بر حضور پر شور، با جدیت و درست انتخاب کنیم .

 اگر میخواهیم قوی باشیم باید مجلس قوی داشته باشیم . شرکت در انتخابات از دو منظر حائز اهمیت است. اول به لحاظ تامین امنیت جمهوری اسلامی و دوم، به رخ کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، لذا در این برهه ی حساس که استکبار جهانی با ایجاد جو روانی عدم شرکت درانتخابات گام برداشته است ، با تاسّی از فرمایشات رهبرفرزانه انقلاب باید به نمایندگانی رای بدهیم که دارای ایمان قوی ، انقلابی ، توانمند، روحیه ی جهادی و عدالت خواه باشند.

سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ضمن سپاس و قدردانی از حضور دشمن شکن مردم شریف ایران اسلامی در 22 بهمن 98 و بر هم زدن محاسبات استکبار جهانی، از مردم فهیم و زمان شناس به ویژه جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی کشور برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه خطیر و تاریخ ساز، انتظار دارد تا با شرکت و انتخاب آگاهانه  در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری بار دیگر توطئه ها دشمن را خنثی و پاسدار خون شهیدان و همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه باشیم.

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه