مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی:

شرکت لیفتراک سازی سهند پتانسیل و ظرفیت بالایی برای تولید و تامین نیازمندی های کشور دارد

کد خبر : 15427
سه شنبه 17 تیر 1399 - 11:33

حبیب دباغی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت لیفتراک سازی سهند گفت: عدم توجه به اهلیت واگذاری و عدم نظارت به فعالیت های شرکت بعد از واگذاری دو مشکل اساسی این شرکت می باشد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، حبیب دباغی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با قائم مقام شرکت لیفتراک سازی سهند از خط تولید این شرکت نیز بازدید کردند.

ایشان در این بازدید ضمن ابراز ناراحتی از وضعیت فعلی شرکت لیفتراک سازی سهند از عدم توجه مناسب به حل مشکلات این شرکت از سمت مدیران تصمیم گیر استان گلایه نمود و بر حل مشکلات فعلی شرکت در اسرع وقت تاکید کرد.

حبیب دباغی ضمن اشاره به وضعیت تولید مناسب این شرکت در دهه های گذشته افزود: عدم توجه به اهلیت واگذاری و عدم نظارت به فعالیت های شرکت بعد از واگذاری دو مشکل اساسی این شرکت می باشد.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شرکت لیفتراک سازی سهند برای تولید و تامین لیفتراک کشور گفت: این شرکت به تنهایی قادر به تامین بیش از 30 درصد نیاز کل کشور می باشد که با حمایت مدیران استانی علاوه بر تامین نیاز کشور شرکت به سال های رونق خود دست می تواند دست یابد.

مهندس جوادی قائم مقام شرکت نیزدر این دیدارضمن ارائه گزارش از وضعیت فعلی شرکت اظهار داشتند: متاسفانه شرکت از نظر تولید در وضعیت رکود می باشد و با توان بسیار کمی در حال فعالیت می باشد.

ایشان در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای شرکت برای تولید افزود: در شرایط فعلی این شرکت نیازمند یک تدبیر جهادی از سوی تصمیم گیران و مدیران استانی می باشد تا مشکلات این شرکت به طور ریشه ای و اساسی حل شود.

انتهای پیام/

ارسال توسط : روابط عمومی سا…
بازدید
دیدگاه