فرزند شهید برونسی در همایش بسیج کارگری در کرمان:

شهدا ایمان به غیب را شناخت شهودی می‌دانستند‌

کد خبر : 178
سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 10:43

فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: کمک‌های غیبی خاص رزمند‌گان خالص و باایمان بود و ایمان به غیب را یک معرفت و شناخت شهودی می‌دانستند.

 

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری از کرمان مهدی برونسی در همایش بسیج کارگری در تالار فارابی شهر کرمان اظهار داشت: اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت، بیان اهداف و افکار شهدا علاوه بر ارائه الگوی مناسبی برای جامعه، جوانان و نسل‌های آینده، مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

وی ادامه داد: چه باید کرد که جامعه امروزی با این فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا شوند و سبک درست زندگی کردن را از شهدا یاد بگیرند.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: شاید بگوییم وظیفه اداره‌ها، نهادها و رسانه‌ها است، اما اصل مردم هستند که باید دنبال زندگینامه شهدا باشند و با مطالعه آن‌ها را بهتر بشناسند.

وی تصریح کرد: وظیفه والدین است که فرزندان خود را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند و آن باور و اعتقاد به شهدا را در فرزندان خود به‌وجود آورند.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی گفت: زندگی این شهید فراز و نشیب‌های زیادی داشت، وی ارادت خاص به اهل‌ بیت (ع) داشت و کمک‌های غیبی و الهی به ایشان می‌رسید.

وی تصریح کرد: کمک‌های غیبی خاص رزمند‌گان خالص و با ایمان بود و ایمان به غیب را یک معرفت و شناخت شهودی می‌دانستند.

برونسی خاطر نشان کرد: راز و نیازها و نماز شب‌ها با توسل به ائمه‌ اطهار (ع) بود که خداوند شهدای ما را در هر مرحله از عملیات یاری می‌رسانند.

وی با طرح اینکه شهدا در چه مقامی بودند و ما کجا هستیم، گفت: برخی نمی‌خواهند به دنبال زندگینامه شهدا بروند و مطالعه داشته باشند.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی عنوان کرد: زمانی که یک کارگر ساده فرمانده جنگ می‌شود و دشمن برای سر وی جایزه تعیین می‌کند، چه عوامل تربیتی، معنوی و آموزشی موجب این جایگاه شده است.

وی تصریح کرد: امری غیر از اخلاص، ایمان، تواضع، بصیرت، پاکدامنی، عدم وابستگی به دنیا، اخلاق، مبارزه با هوای نفس،  اعتقاد به لقمه حلال و هدف مقدس در شهدای ما وجود نداشت.

برونسی افزود: کسی که خدا و اهل‌بیت (ع) را به واقع دوست داشته باشد، آیا نباید به جایگاهی برسد که وعده و زمان شهادت خود را الهام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شهید برونسی در عالم خواب وعده شهادت و زمان و مکان آن را از حضرت زهرا (س) گرفته بود و آیا ولایت‌پذیری و عشقی بالاتر از این وجود دارد.

فرزند شهید عبدالحسین برونسی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: درخواست‌ خانواده‌های شهدا بر حضور پرشور در انتخابات است تا با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فرد اصلح را برگزینیم.

ارسال توسط : مدیر فنی
بازدید
دیدگاه