دیدار با خانواده های شهید کارگری ؛

شهدا سرمایه ملی و هویت ایرانیان هستند

کد خبر : 8766
یکشنبه 29 مرداد 1396 - 08:54

فرمانده بسیج کارگری در دیدار با خانواده های شهید فتاحی و شفیعی گفت : شهدا سرمایه ملی و هویت ایرانیان هستند و روح بلند و گرانمایه این عزیزان در 8 سال دفاع مقدس و جوانان امروز مدافع حرم اثر هویت بخشی و عزت مندی بر ایرانیان و مسلمانان جهان دارند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، فرمانده بسیج کارگری استان با هدف پاسداشت ایثار گری های خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس از دو خانواده شهید حاج اکبر شفیعی و حاج علی فتاحی دیدار کرد .

حجت الاسلام درویش نژاد نماینده ولی فقیه در بسیج کارگری و  فرمانده حوزه بسیج کارگری صاحب الزمان شهر کرمان در این دیدار چند ساعته فرمانده بسیج کارگری استان را همراهی کردند

شایان ذکر است؛

که شهید اکبر شفیعی در درگیری با اشرار د ر اسفندماه سال 68 دعوت حق را لبیک گفتند و میتوان به بازماندگان این شهید که  6 فرزند پسر و  یک فرزند  دختراشاره کرد ،که به یادگار در بین ما به امانت گذارده شده اند لذا  مرقد پاک این شهید در شهرستان زرند مامن دلسوختگان است .
شهید فتاحی نیز در کربلای 5 به شهادت رسیدند و میزان حضور وی در جبهه های حق علیه باطل 3 سال و 3 ماه می شود  لذا  مزار شریف  این شهید گلگون کفن نیز در بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان مامن دوستدارانش می باشد .

انتهای پیام/ر

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه