رئیس اداره طرح‌های سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی :

شهرک صنعتی تکاب میزبان پارک طلا و جواهر خواهد بود

کد خبر : 6198
دوشنبه 1 آذر 1395 - 11:48

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: پارک طلا و جواهر در محل شهرک صنعتی تکاب ایجاد می‌شود.

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور، سیفعلی ضربی  اظهار داشت: در روزهای آینده معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت، با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در زمینه امکان ایجاد پارک طلا و جواهر در محل شهرک صنعتی تکاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از ایجاد شهرک سنگ در شهرستان تکاب خبر داد و گفت: علاوه بر آن، معاونت امور بازرگانی این سازمان در زمینه ایجاد مجتمع و نمایشگاه دائمی و کنسرسیوم صادراتی فرش دستباف افشار، پیگیری لازم را به عمل می‌آورد.

به گفته ضربی، باید میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای برنامه های توسعه ای تولید فرش دستباف از جمله آموزش‌های فنی، شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، اعزام و پذیرش هیأت های تجاری و بازاریابی برای افراد و کارگاههای تولیدی تعیین شود.

وی افزود: از سوی دیگر باید نسبت به تعیین میزان تسهیلات سرمایه در گردش  مورد نیاز برای بافندگان فرش دستباف اقدام شده و وضعیت طرح احداث واحد سنگبری بزرگ مقیاس با فناوری بالا در استان مشخص شود.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در آینده نزدیک، اداره طرحها و برنامه ریزی این سازمان، پیگیری لازم در زمینه ایجاد کارگزاری طلا در استان را از کارگزاری های معتبر به عمل می‌آورد. 

 

منبع خبر/ تسنیم

ارسال توسط : نااصری ناصری
بازدید
دیدگاه